Gå til innhold

E36 323/28ti. Endelig ute av låven til sesongen 2012!

Anbefalte innlegg

• Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er jeg vel hjemme etter en kongedag på Rusdskogen! Vått som ett H..., men fantastisk gøy å kjøre.

Så ut som at Dere fikk kjørt nok og kjekkt med trening på skikkelig vått underlag :D

Rakk ikke å slå av en prat (sto flaggvakt).

Fikk et Heat på 15 min(sorte Civicen) og var forsatt våt, så dro hjem etter det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg vel hjemme etter en kongedag på Rusdskogen! Vått som ett H..., men fantastisk gøy å kjøre.

Så ut som at Dere fikk kjørt nok og kjekkt med trening på skikkelig vått underlag :D

Fikk et Heat på 15 min(sorte Civicen) og var forsatt våt, så dro hjem etter det .

Skjønte det var bilen din ja, og at du sto flaggvakt. Får ta det igjen en annen gang.

Det var kanon å kjøre idag. Bilen fungerte også meget bra, så får vi håpe det fortsetter slik! Tror man lærer MYE av å kjøre på slikt føre som idag.

Ville kjøre mer jeg, men det ble endel runder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide forøvrig bilen på vei til Rudskogen idag.

Med meg, full tank og bagasjen full av verktøy, jekk og alt det andre jeg har med på treff havnet vekten på 1390kg. Det vil vel si ca 1250 uten meg og alt pikkpakket, og sikkert enda litt mindre med halv tank som vel er det man pleier å oppgi vekten i. Synes det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide forøvrig bilen på vei til Rudskogen idag.

Med meg, full tank og bagasjen full av verktøy, jekk og alt det andre jeg har med på treff havnet vekten på 1390kg. Det vil vel si ca 1250 uten meg og alt pikkpakket, og sikkert enda litt mindre med halv tank som vel er det man pleier å oppgi vekten i. Synes det er bra.

ikke ille det.

Bakluka de veier sikkert en del ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det var bilen din ja, og at du sto flaggvakt. Får ta det igjen en annen gang.

Det var kanon å kjøre idag. Bilen fungerte også meget bra, så får vi håpe det fortsetter slik! Tror man lærer MYE av å kjøre på slikt føre som idag.

Ville kjøre mer jeg, men det ble endel runder da.

At ingen kjørte ut (måtte taues) er jo godt gjort :applause:

Hadde tilbud i enden av langstrekka(kjører uten ABS), men jeg greide å ungå sannfella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står bilen på bukker. Bremsevæsken ble byttet igår og tar bensinfilteret idag. Skal også prøve å bytte veivsensoren igjen idag for å være helt sikker på at den er/ikke er årsaken til problemene. Venter også på noe deler fra en lokal lakkerer, så får vi se hvordan det blir seende ut :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...