Hans Wilhelm Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Nei lyden inne i bilen ble tøff den! Kanskje litt slitsom på langtur, men men. Jeg begynner å bli så gammel at hørselen svekkes og da er det ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Gratulerer med ny bil mr!Bare å få ut stereo rælet ja.. Takker. Tar det ut nå også får vi se om det kanskje finner veien inn i en vinterbil eller noe annet etterhvert:shock: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Det begynner å tømmes i kupeen... Får vel prøve å få inn en annen stol ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Kommet pakke i posten! Blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Var du i Sverige forrige uke? Møtte en gul Compact med LH skilter retning Norge, jeg kjørte sydover mot Uddevalla/Göteborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jepp! Kona og jeg hadde ett par netter med barnefri i Gøteborg. Møtte deg rett ved grensa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Se så! Bare begynne skru nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Noen bilder å kose seg med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Jepp! Kona og jeg hadde ett par netter med barnefri i Gøteborg. Møtte deg rett ved grensa? Ja, var på vei til Göteborg selv Stemmer nok at det var ved grensa ja. Moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja nå er det bare å komme igang å skru! Takk for bilder:-) Gøteborg er en bra by. Trives godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Da har jeg fått gjort litt av hvert de siste dagene. Begynner å haste litt. Skal på CSM på Vålerbanen 15/16 August. Stol på plass. Litt vanskelig å ordne lengdejusteringen, men er greit fornøyd med resultatet. Så har jeg fått begynnt på coiloverne. Er ferdig bak, og fortsetter foran i morgen. Har nye skiver og klosser som skal på også, og det trengs Nytt: Demperne som satt på var ikke helt nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Selge framstolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Nja, ikke foreløpig tror jeg. Skal huske på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Nå er coiloverne på i alle hjørner og bremsene foran er montert. Jeg mangler fremdeles klosser bak, men håper det dukker tidlig neste uke. Fikk VELDIG dårlig klaring mellom felg og fjærbein foran så har kjøpt 5mm spacere. Da ble boltene for korte så jeg dro for å få kjøpt 5 mm lenger bolter. Nei, det var det ingen som hadde. Derfor kjører jeg nå med framhjulene fra 328'en, 8*17, foran og BBS hjula, 8,5*18, bak. HOTROD... Håper jeg finner en løsning på dette før neste helg! Har kjørt en god tur i kveld og så langt virker alt bra. Ingen deler som har fallt av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Blir bra det her! Fått skiltrammene? Men syns de kalipperne der skulle vært lakka når du først hadde de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå