Hans Wilhelm Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Mener det skal være en grei deal for alle parter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Jeg mangler begge !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Jeg mangler begge !! Og hvordan hjelper det meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Jeg mangler begge !! Og hvordan hjelper det meg??? Tenkte hvis du kom over et lager med brukte, da de koster skjorta nye Har den lista/ramma uten hull, da jeg vurderer å bytte til det, men må lakeres, så får se hva det blir ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Hvis jeg får overflod skal jeg gi lyd fra meg. Våler i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hvis jeg får overflod skal jeg gi lyd fra meg. Våler i helga? Bra !! Desverre, Barnebursdag Fredag, Sykkel tilskuer Lørdag og SS2 Søndag med IDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Bilde fra Våler i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Diffbrems, semska ratt, svarte nyrer, svarte felger og m-front? Diffbrems ønsker jeg meg selvsagt, men hva kan jeg bruke på denne? Svarte eller mørke felger ønsker jeg meg ja. Svarte nyrer skal jeg tenke litt på. Kikket litt på tråden min, og ser at jeg jo faktisk har gjort litt av det som sto tidlig i tråden. Diffbrems, semska OMP ratt og M-front er ihvertfall på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Flink er du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Da var det slutt for i år... Passet igrunn greit da høyre framhjul er punkert siden sist jeg brukte den... Kjørt inn på låven for vinteren. Får vel se om jeg får gjort noe småtteri iløpet av vinteren, men er jo så kaldt! Da er de gjenforent for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 hei. Leste litt i tråden din. Har du fremdeles de 17" M-Contour felgene? De skal vistnok passe på coupeen min selv om de har et41 og min har et8!! Lyst til å selge?? Felgene jeg har er 9 og 9,5 tomms så sliter litt med vinterdekk som er egnet til å pigges. hvorfor blir du ikke med på NSK sin vinterkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Felgene er borte for lenge siden gitt, desverre. Har ikke tenkt så mye på vinterkjøring egentlig. Når og hvor er NSK? Skal du med coupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Har ikke to slike BBS rx til overs a? Pen bil, liker fargen og planene! Og jeg liker egentlig ikke compact, så ta det som er kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Regnet med at de var borte!! Det er i slutten av januar, fredag og lørdag med kjøring. 28 og 29 januar. Skal bruke z3en mye til vintern. driver å ordner med vinterhjul nå med ekstra pigg!!Bli med, kan sikker skaffe fin pris på dekk! For meg er det en perfekt måte å bli kjent med bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Har ikke to slike BBS rx til overs a? Pen bil, liker fargen og planene! Og jeg liker egentlig ikke compact, så ta det som er kompliment Takk for det! Har ikke noen til overs desverre, med mindre jeg kjøper noen nye felger. Det er ihvertfall 1 av de som ikke er rett desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå