hagenisse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Det er en 2.8, fra nede i vestfold et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Her var det LENGE siden jeg har vært! Bytter bærearmer nå, så er vel snart på veien igjen Sent from my LT18i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Moro!! Jeg prøver federal i år, du var fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Fungerte greit de, men har jo ikke prøvd 888 da. Tror nok ikke de er helt på høyde, men fine å kjøre vanlig med, så får vi se hvordan slitestyrken er. Kjørte jo bare 2 dager i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Gromt at den er på veien igjen! Gult er kult! Moro!! Jeg prøver federal i år, du var fornøyd? Hm.. kan hende det blir en mulighet til å holde deg bak seg likevel da.. bare det blir svingete nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Da er bilen levert til EU-kontroll, så da krysser vi fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Gromt at den er på veien igjen! Gult er kult!Moro!! Jeg prøver federal i år, du var fornøyd? Hm.. kan hende det blir en mulighet til å holde deg bak seg likevel da.. bare det blir svingete nok. Det får vi regne med!! Sikkert en pyse i år også!! Derfor tenkte jeg t det var greit å gå for billige dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 EU-kontroll og forstillingskontroll, check! Kommentaren til kontrolløren var 'Denne ser fantastisk bra ut under'! Alt er veldig bra over hele linja' Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Tror det er en fordel at bilen ikke har fasong som en sko også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå