Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Skiltrammene kom med posten idag, kjempegreier! Du får hoste opp ett kontonummer så skal du få penger også(-: De skal lakkes, men CSM er allerede neste helg og da må det prioriteres for å få bilen klar til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Hva er det derre CSM greiene du maser om? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Dette: http://www.nsk-csm.no/?CatID=1311 . Har aldri vært der før, men har hørt mye bra om det, så jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Jaa, du er jo kretsmester i å mekke banebil! Idyllisk BMW-treff i Hokksund Vi vil ha drill! Vi vil ha drill! Hull i gulvet jo.. Fornøyd eier som endelig sitter skikkelig fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Utifra de bildene kan det jo nesten se ut som vi vet hva vi driver med... Nå er det bare å slenge noen klær i en sekk så er jeg klar for i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 06:00 og så 3 timer i bøttestol. Blir hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Det minner meg på at jeg må ut i vraket og hente pute... Begynner å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Men... hva erre som skjer her'a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 har du flere bilder fra montering av seler? hvordan er de festa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Men... hva erre som skjer her'a?? Du fikk tatt bilde ja.... Syntes det var på tide å skifte ut kjølevæska, så da gjorde jeg det likegjerne på Rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 har du flere bilder fra montering av seler?hvordan er de festa? Har ikke flere bilder desverre. De er festet med kroker som er bergnet til det. De har muttere som sitter på plater ca 5*5cm. De nederste festene har jeg borret hull til i gulvet, og brukt mutterne med plater under bilen. Her har jeg også brukt en ca 5*5cm stor skive under krokene. Jeg kuttet vekk matten der jeg festet de for å få det stødig. Man kan evt spare på den biten man kuttter vekk og stappe ned igjen når du ikke bruker beltet. Pass på at du ikke tar bremseslanger e.l. ved boring. Festene til skuldereimene er skrudd rett i festet til beltene i baksetet. Er godt fornøyd med dette. Fungerer fint, og er enkelt å klipse beltet i når du kommer på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Syntes det var på tide å skifte ut kjølevæska, så da gjorde jeg det likegjerne på Rudskogen... Skyld på [space]! Men ingen dum ide å gjøre det der; masse bilfolk til å hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Ja... bortsett fra R Andersen var det vel ikke veldig mange som engasjerte seg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Dårlige greier. Jeg holder meg liksågodt unna da jeg absolutt ikke har peiling. Og siden den kom seg hjem, så har jo du det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Jaja, det ordnet seg jo uansett. Nå får jeg bare få rivi ut radiatoren og ac, og få inn en ny så jeg er klar for Våler neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå