Hans Wilhelm Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Da har jeg vært og kikket hos destroyy uten at det hjalp noe desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Da monterer jeg inntil videre original diffen slik at bilen blir kjørbar også satser jeg på eu-godkjenning før vinteren kommer for fullt. Har borret hull i bagasjeromsgulvet for lettere å komme til ved montering av diffen. Fungerte over all forventningg. Ingen ødelagte knoker når når de øvre boltene skulle strammes nå nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Er det mulig!! Monterte diffen ferdig igår og fikk kjørt en tur. Har bestillt time til EU-kontroll på Onsdag, og hva skjer. Jo iløpet av natten har det snødd 10-15 cm. Ikke idellt for dekk som egner seg best på bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Du har vel noen vinterdekk liggende på dette dekkhotellet ditt? Hvor skal den på EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Tja, får vel se om vi får gravd frem noen, men de er vel neppe særlig egnet til å vise bilen på EU med... Skal til Svein, så er jo ikke så langt, men samtidig bratt nok nedoverbakke til at det kan bli spennende med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hvis du skal ha de "store" flensene med liten splines så er det fra E28 525 og 528. og 728, 732, 735 E23. E28 518 og 520 har den lille flensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Fant noen bilder fra i sommer som jeg slenger opp. Fikk forresten 1 toer-feil på EU-kontrollen. Slakk i høyre endeledd, så nye er bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Flott bil! Synes den fortjener M3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Flott bil! Synes den fortjener M3 front Takk, det synes jeg den fortjener også, så får se om det dukker opp noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Tøff bil, M-front er en sikker vinner. Hvis du fortsatt er ute etter 17"-felger og vil bli kvitt RK-ene så har jeg et sett originale M3-felger liggende, tror de heter Double Spoke II, de kommer opprinnelig fra en coupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Tøff bil, M-front er en sikker vinner. Hvis du fortsatt er ute etter 17"-felger og vil bli kvitt RK-ene så har jeg et sett originale M3-felger liggende, tror de heter Double Spoke II, de kommer opprinnelig fra en coupé. Har i utgangspunktet fått tak i 17" felger nå, M-Contour med gode vinterdekk, som jeg har tenkt å bruke til sommeren. Kunne det vært noe? Bilde av dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg er interessert i dine BBS RK hvis du skal kvitte deg med dem..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg er interessert i dine BBS RK hvis du skal kvitte deg med dem..? Tja. Bruker til sommerhjul på familiebilen, men mulig det blir forandring på det til sommeren. MEN det er 18". Trodde du var ute etter 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Trodde det var 17", men da blir de ALT for store for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Hadde M-Contourfelger inntil i høst, tenkte hovedsakelig på BBS-ene, du kan jo ha det i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå