Hans Wilhelm Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Det forstår jeg Skal ha det i bakhodet jeg. Er ikke utenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Trodde det var 17", men da blir de ALT for store for min del! Tullball! Tenk hvor lite krenging det vil bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Da har jeg vært på Gardermoen og slædda litt, snurra er vel egentlig mer korrekt..., var gøy! Håper det dukker opp noen bilder etterhvert. Har fått tatt en kattevask og satt bilen inn igjen, så får vi håpe at jeg fikk av det værste saltet. Kjørte på 17" Kumho vinterdekk, og ble positivt overasket over hvor greit det gikk selvom det var slapsette og ekkelt oppover på Europaveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Slenger opp ett par bilder fra Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hvor har det blitt av tåkelyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 På Vålertreffet med BMWCCN dro jeg over noen kjegler som lå i banen, og når jeg kom i depot merket jeg at den venstre tåkelykta hang i ledningen og subbet i bakken så det ble ødelagt. Da dro jeg like gjerne av begge 2, så slapp jeg ihvertfall feil på EU kontrollen jeg tok tidligere i vinter. Mulig jeg "åpner opp" der for muligens å gi litt bedre kjøling til bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Kjøler det ikke godt nok med kjølekanalene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hva skal man egentlig med tåkelys uansett? Jeg synes du skal få på grønn frontfanger og grønne speil jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hva skal man egentlig med tåkelys uansett? Bombe at du kom med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Tror nok ikke de blir satt på igjen. Bruker de aldri allikevel. Littt mer usikker på om grønn frontfanger og speil, men time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 skulle hatt alpina instrumentet jeg har liggende i denne , går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har sett det... Men er nok fremdeles for dyrt for meg. Er gnien her i Budget Racing Team! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Da driver jeg og byttter styrestag da jeg fikk feil på dette på EU--kontrollen i høst. Vurderer om jeg skal bytte noe mer siden jeg allerede er igang og må ha forstillingskontroll på bilen iallefall. Litt fomling for å få det fra hverandre da jeg ikke har gjort det før, men det ganske greit. Mangler noe småtteri, så får ikke begynnt med montering før jeg har fått handlet litt. Ny og gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Da er høyre styrestag montert. Manglet delene til å ta på venstre side også så begynnte med å få orden på stereoen som ikke har virket siden jeg dro ut forsterker etc i sommer. Plutselig sto jeg her med bil uten midtkonsoll og dørsider gitt. Mye rare ledninger som må trekkes ut, før jeg kobler det opp på "vanlig" måte igjen. Håper bare jeg finner pinnene til å få ut Alpine spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ferdig med styrestagene på begge sider, og har demontert litt mer stereo. Skal få bilen på forstillingskontroll og så på etterkontroll så er den EU for 2 nye år. Håper jeg får ordnet så jeg kan begynne å montere interiør igjen snart. Driver også å lurer på å få tak i andre hjul (igjen) for banebruk til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå