Gå til innhold

E36 323/28ti. Endelig ute av låven til sesongen 2012!

Anbefalte innlegg

• Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da har jeg vært på Gardermoen og slædda litt, snurra er vel egentlig mer korrekt..., var gøy! Håper det dukker opp noen bilder etterhvert. Har fått tatt en kattevask og satt bilen inn igjen, så får vi håpe at jeg fikk av det værste saltet. Kjørte på 17" Kumho vinterdekk, og ble positivt overasket over hvor greit det gikk selvom det var slapsette og ekkelt oppover på Europaveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Vålertreffet med BMWCCN dro jeg over noen kjegler som lå i banen, og når jeg kom i depot merket jeg at den venstre tåkelykta hang i ledningen og subbet i bakken så det ble ødelagt. Da dro jeg like gjerne av begge 2, så slapp jeg ihvertfall feil på EU kontrollen jeg tok tidligere i vinter. Mulig jeg "åpner opp" der for muligens å gi litt bedre kjøling til bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Da driver jeg og byttter styrestag da jeg fikk feil på dette på EU--kontrollen i høst.

Vurderer om jeg skal bytte noe mer siden jeg allerede er igang og må ha forstillingskontroll på bilen iallefall. Litt fomling for å få det fra hverandre da jeg ikke har gjort det før, men det ganske greit. Mangler noe småtteri, så får ikke begynnt med montering før jeg har fått handlet litt.

shafntifebndmd180sc7.jpg

Ny og gammel:

e1sh39ilzo7f9qtzv8pa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er høyre styrestag montert. Manglet delene til å ta på venstre side også så begynnte med å få orden på stereoen som ikke har virket siden jeg dro ut forsterker etc i sommer. Plutselig sto jeg her med bil uten midtkonsoll og dørsider gitt. Mye rare ledninger som må trekkes ut, før jeg kobler det opp på "vanlig" måte igjen. Håper bare jeg finner pinnene til å få ut Alpine spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med styrestagene på begge sider, og har demontert litt mer stereo. Skal få bilen på forstillingskontroll og så på etterkontroll så er den EU for 2 nye år.

Håper jeg får ordnet så jeg kan begynne å montere interiør igjen snart.

Driver også å lurer på å få tak i andre hjul (igjen) for banebruk til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...