Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Det høres ikke feil ut! Motorbytte og pils hehe Og grill! Godt du synes det høres bra ut siden jeg håper du skal være pådriver her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jepp. Jeg kan være værkstedmester som sjattrer om hva Nissen og månemannen skal gjøre vettu =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Her må vi fordele oppgavene etter kunnskap og ferdigheter. Du skrur, HW lager mat og jeg sitter i en stol og titter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Her må vi fordele oppgavene etter kunnskap og ferdigheter. Du skrur, HW lager mat og jeg sitter i en stol og titter på. Det hørtes ut som en knall plan. Men en eller annen må vel være håndlanger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hvor er glenn??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Polerer bil for N'te gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Her er jeg Jeg kan være øl jekker og stå får tull idee`ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Dette må jo bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Når starter morro`a, til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 En vårdag til høsten snakket HW om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Neida, kansje han er borti ihelgen Kristian og da er kansje plutselig motoren ute. Da har han jo inget valg ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Haha, det der er jo ikke kødd engang. Kristian stikker jo bare innom og monterer/demontere ting uten å si i fra verken at han kommer eller at han har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg kan være en som sitter å sliter ut stolen og som tar seg av HMS arbeidet ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hvor skal vi plassere HelgeB da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Han kan være skrotnisse som syter og lager kvælm =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå