duemorty Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Lurte på om noen kunne kommet med noen forslag om hvordan jeg kan få lakken til å bli skikkelig blank igjen ? lakkrens osv eller?
Lars89 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 http://www.detailersclub.no/artikler/guide/11-guide-bilpleieguide-for-dummies
Sharif Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Autoglym Paint Reovator, og Autglym Polish, så hard wax tilslutt, Paint Renovatoren funka hels sinnsykt bra, jeg hadde noen riper som jeg rubba bort å da ble lakken matt der jeg rubba, så brukte jeg detta å lakken ser rett og slett ny ut, mer eller mindre
spaix Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Lurte på om noen kunne kommet med noen forslag om hvordan jeg kan få lakken til å bli skikkelig blank igjen ? lakkrens osv eller? er bare å vanske den grundig å bruke pilish osv å avslutt med klar lakk eller noe sånt
Sharif Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Lurte på om noen kunne kommet med noen forslag om hvordan jeg kan få lakken til å bli skikkelig blank igjen ? lakkrens osv eller? er bare å vanske den grundig å bruke pilish osv å avslutt med klar lakk eller noe sånt Hvor kommer klarlakk inn i bildet?
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Lurte på om noen kunne kommet med noen forslag om hvordan jeg kan få lakken til å bli skikkelig blank igjen ? lakkrens osv eller? er bare å vanske den grundig å bruke pilish osv å avslutt med klar lakk eller noe sånt hva ere du egentlig snakker om?
S.Arnesen Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 er bare å vanske den grundig å bruke pilish osv å avslutt med klar lakk eller noe sånt Haha... Ukens beste tips
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Yes! blir ivertfall blankt, hadde jeg vært deg duemorty hadde jeg ralla avsted te maling sjappa så fort som mulig og røska med deg 1 rulle og svært spann med klarlakk og satt i gang! nei seriøst.. http://www.detailersclub.no/forum/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå