vrossi46 Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Veit ikkje om dette er nemt før men.. satt å kika litt på ett kina grenrør eg ha liggandes og såg at det faktisk har veldi dårlig passform. eksosen treffer letter sagt en vegg på vei ut. til dere som har slike grenrør annbefaler eg at dere tar det av å sjekker om det er like gale me dere. vist det er det bør dere da slipe til utløpet.. eller rette på "bolt" hulla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Borret opp turbogrenrøret mitt 2 mm i går faktisk =p ikke perfekt passform på disse akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 et er jo hong kong produkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Borret opp turbogrenrøret mitt 2 mm i går faktisk =p ikke perfekt passform på disse akkurat Bolt håla du borra opp..? lr eksos hålet? nei.. helt merkeli at dei ikje greier å lage dn flensen skikkeli.. det er faktisk forsjelli avstand mellom håla også.. hehe. mnmn.. er n lrs eit ok grenrør. fiksar man disse tinga er det jo bra fløde i det virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Bolthullene ja =p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 var litt i tvil om det var til E30.. holder på å montere nå... så får vel vare bore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 annbefaler og sveise over sveisene på nytt og. di sprekker lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Mye koster dette grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 1300 inkl. frakt, tror jeg det var--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Pakningen som fulgte med mitt kina grenrør passet 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 annbefaler og sveise over sveisene på nytt og. di sprekker lett. Signerer på den. I tillegg så fikk jeg nettop et hull i mitt, midt på bendet under den fremste sylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå