Gå til innhold

520i Motorproblemer

kinzo
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte akkurat en BMW 520i E34 12/24v han fyren sa at det var en 24v men jeg tviler, kan egentlig ikke så mye om motor, mulig å fått noe hjelp tips om hvordan jeg finner det ut? er ikke lagd av penger så sjekke det proft er litt dyrt for meg..

blir glad for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte akkurat en BMW 520i E34 12/24v han fyren sa at det var en 24v men jeg tviler, kan egentlig ikke så mye om motor, mulig å fått noe hjelp tips om hvordan jeg finner det ut? er ikke lagd av penger så sjekke det proft er litt dyrt for meg..

blir glad for alle svar!!

men dette er e 88 modell er det de samme uansett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal det være m20, men kan være m50 om den f.eks er ombygget..

Hva med å gjøre hva haug sa? Nemlig å se på motoren, er den lik som den øverste, eller den nederste.... Du kan vel å se selv om du ikke kan noe med motor, er en ganske åpenbar forskjell på m50 og m20. (Selv om det er en m52/54 som er avbildet, denne er temmelig lik m50 utseendemessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal det være m20, men kan være m50 om den f.eks er ombygget..

Hva med å gjøre hva haug sa? Nemlig å se på motoren, er den lik som den øverste, eller den nederste.... Du kan vel å se selv om du ikke kan noe med motor, er en ganske åpenbar forskjell på m50 og m20. (Selv om det er en m52/54 som er avbildet, denne er temmelig lik m50 utseendemessig)

ser ut som det første bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fyren som solgte deg bilen sa det var en 24v har han i verste fall svindlet deg. Om det ikke står noe spesifikt i kjøpskontrakten.

Men så kommer det til hva man som kjøper faktisk har ansvar for også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fyren som solgte deg bilen sa det var en 24v har han i verste fall svindlet deg. Om det ikke står noe spesifikt i kjøpskontrakten.

Men så kommer det til hva man som kjøper faktisk har ansvar for også..

hehe det gjør ikke noe for kinzo er kameraten min,, han kjøpte 520 av en felles venn, han er super keen på bmw, han bytta den mot en mazda 323f sport,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...