Gizamobay Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Hei har en e46 330 CI med M tech fanger. Vet noen hvor man kan få kjøpt dette i Norge? Har lett uten hell. Takk for hjelpen jeg kan få
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 club sport splittere tenker du på. Koed og gs har det
Gizamobay Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Det er splitters jeg tenker på. Spurte på GS men han jeg snakket med sa de kun hadde til M3. Men skal ta en tur til og høre igjen. Kjente ikke til Koed. Var på hjemmesiden. Super utvalg. Tusen takk for tipsene
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Gs har hatt det før, men hva de har og ikke har nå lenger vet jeg ikke... Koed har ihvertfall
Gizamobay Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Jeg ser at du får opp et bilde av bilen din. Jeg er ny bruker og klarer ikke å få bildene frem. Vet du hva jeg må gjøre? Beklager bryet
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Jeg ser at du får opp et bilde av bilen din. Jeg er ny bruker og klarer ikke å få bildene frem. Vet du hva jeg må gjøre? Beklager bryet Inne på din profil menyen så kan du laste opp avatar, det er det bildet som kommer opp på siden. Send meg det bildet du vil ha som avatar på pm så kan jeg fikse det i rett størrelse for deg
Gizamobay Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Jeg skal gi det et forsøk. Greit å forstå det tilfelle bytter bilde i fremtiden. Men takker for hjelpen. Skulle jeg ikke klare det kan jeg sende bilde til deg
Gizamobay Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Da sende jeg bilde til deg via "skrivsvar" rett over "Quick replay" feltet. Litt usikker om du fikk bildet?..
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Da sende jeg bilde til deg via "skrivsvar" rett over "Quick replay" feltet. Litt usikker om du fikk bildet?.. litt usikker på hva du mener, men det er ikke slikt det fungerer. Sender deg en pm jeg, så kan vi ta det derifra
Petter`n Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg kjøpte 1par carbon club splitters til min m-tech sedan fanger ifra Ebay. Kom på 700kr med frakt tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå