Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
"sjeldent"? Stemmer ikke.. Noe som skjer ganske ofte, Sett endel på usa-forum. Det er meter lange lister der..

vil si det er sjeldent mtp hvor mange MILLIONER biler som er solgt! ;-)

hadde det vært 1 av 10, men ikke 1 av 10000...

jeg kjenner mange med e36 og e46, men kun jeg som har fått det! så jeg vil klassifisere det som sjeldent... det blir nok bare VELDIG blåst opp når det først skjer!

Skrevet
"sjeldent"? Stemmer ikke.. Noe som skjer ganske ofte, Sett endel på usa-forum. Det er meter lange lister der..

Sjeldent stemmer rimelig greit. Ifølge bmw tyskland så skjedde det med 1 av 40 e46'r i værste fall. Det er jo få bmw forhandlere som i det hele tatt har hørt om det. Tenk deg så mange 3'ere det er her på forumet, også er det kanskje 4-5 tilfeller av subframe d. iløpet av ett år...

Skrevet
Hva prøver du egentlig oppnå med dette?

Neei, kanskje å finne ut om jeg skal montere powerflex på strategiske steder under bilen og om dette vil gjøre den bedre å kjøre uten at den blir stump og ubehagelig til daglig bruk? Det var vel ikke så vanskelig å skjønne :wink:

Skrevet

du får best oppsett med nye orginale foringer, større/bedre stag evt flere om det er mulig og coiloverkitt som burde stå på middels stivhet.. Et mykt understell og stivt karosseri, mindre felgdimensjon, mer gummi og med dekk som har hardere vegger. Se på de gamle touring Bilene [DTM] f. eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...