Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd om bilen min..

BILEN

1998 320 coupe m-tech

godtkjent senka 60/30

PLANER

org front lykter

ccfl ringer

smoke frontblink

svart grill

xenon i grøft nær og fjern

gt splittere

senke skåler

komplett eff annlegg

+++

før jeg fikk den

lyswawvyx959hgjcdu89.jpg

demhx6bc6lke6x46ri5c.jpg

hwn9fnfrf2i8d7j97797.jpg

8g5qipog65jbxjc88n0c.jpg

Skrevet
så ut som en fin bil det, du får legge ut noe flere bilder da, hvor på hadeland er du i fra?

er i fra roa;) kommer masse bilder så fort jeg får di på dataen;)

Skrevet
laget ikke du just en tråd om denne!?

jo stemmer. men det var på show off.. også siden jeg skulle gjøre lit med den tenkte jeg kunne legge den ut på bmw prosjekter også.. var det feil..?

• 4 weeks later...
Skrevet

da har jeg fått kjøpt orginal lykter.. så på lørdag stakk jeg til verkstedet på jobben. og bytta frontlykter lakkerte nyrene svarte og blinklysene men di blei lit for svarte da. her er noen bilder

ogsneazj2b8giq2amsu2.jpg

ktk6zcxlku8e0fo391q7.jpg

de7omjstqj7bobydhdco.jpg

w0izw6jev56hp0zt97t2.jpg

vu58v09xuayw31c358l1.jpg

vb4526wbxl36amxxl8vm.jpg

pvdctlonkojfr4yo8xjp.jpg

ir93z97a1ord233eny7s.jpg

Skrevet

Er ikke så mye mer du skulle gjort med denne her, men synes kanskje de blinklysa var litt for "svarte" burde heller kjøpt ferdig sota blinkers, og fjern den streamernn i frontruta, kanskje sleppi den litt mer ned i front så blir denne bra ;)

Skrevet
Er ikke så mye mer du skulle gjort med denne her, men synes kanskje de blinklysa var litt for "svarte" burde heller kjøpt ferdig sota blinkers, og fjern den streamernn i frontruta, kanskje sleppi den litt mer ned i front så blir denne bra ;)

jo er sant skal ha senke skåler også. og smoked blinklys kjeda meg bare litt med lakken til nyrene;)

Skrevet

Synes hvertfall ikke du burde gjøre stort utvendig på den, da den er fin som den er med M optikken..

Eneste jeg har å utsette på en bakrutesenkeren, toppstripa og blinklysa;)

Må være en god følelse å ha den siste modellen som ble laget da;) Så ut som ett veldig bra utgangspunkt og en pen bil

Skrevet
Synes hvertfall ikke du burde gjøre stort utvendig på den, da den er fin som den er med M optikken..

Eneste jeg har å utsette på en bakrutesenkeren, toppstripa og blinklysa;)

Må være en god følelse å ha den siste modellen som ble laget da;) Så ut som ett veldig bra utgangspunkt og en pen bil

takk. det er en orginal m-tech solgt ny i norge i 1998 så det er temelig digg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...