buchern456 Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 hei tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd om bilen min.. BILEN 1998 320 coupe m-tech godtkjent senka 60/30 PLANER org front lykter ccfl ringer smoke frontblink svart grill xenon i grøft nær og fjern gt splittere senke skåler komplett eff annlegg +++ før jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 så ut som en fin bil det, du får legge ut noe flere bilder da, hvor på hadeland er du i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 så ut som en fin bil det, du får legge ut noe flere bilder da, hvor på hadeland er du i fra? er i fra roa;) kommer masse bilder så fort jeg får di på dataen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 laget ikke du just en tråd om denne!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Flott bil ! Meget spesielt å ha en 98mod e36 syns jeg Må bare ta være på den nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 laget ikke du just en tråd om denne!? jo stemmer. men det var på show off.. også siden jeg skulle gjøre lit med den tenkte jeg kunne legge den ut på bmw prosjekter også.. var det feil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 da har jeg fått kjøpt orginal lykter.. så på lørdag stakk jeg til verkstedet på jobben. og bytta frontlykter lakkerte nyrene svarte og blinklysene men di blei lit for svarte da. her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 nye bilder noen som har noen mening om hva jeg kunne gjort med bilen min..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Er ikke så mye mer du skulle gjort med denne her, men synes kanskje de blinklysa var litt for "svarte" burde heller kjøpt ferdig sota blinkers, og fjern den streamernn i frontruta, kanskje sleppi den litt mer ned i front så blir denne bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Er ikke så mye mer du skulle gjort med denne her, men synes kanskje de blinklysa var litt for "svarte" burde heller kjøpt ferdig sota blinkers, og fjern den streamernn i frontruta, kanskje sleppi den litt mer ned i front så blir denne bra jo er sant skal ha senke skåler også. og smoked blinklys kjeda meg bare litt med lakken til nyrene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 har disse jeg skal ha på bilen bare få en kompis til og pusse dem opp først;) skal ha på 245.40.17 på ti toms felg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Synes hvertfall ikke du burde gjøre stort utvendig på den, da den er fin som den er med M optikken.. Eneste jeg har å utsette på en bakrutesenkeren, toppstripa og blinklysa;) Må være en god følelse å ha den siste modellen som ble laget da;) Så ut som ett veldig bra utgangspunkt og en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Synes hvertfall ikke du burde gjøre stort utvendig på den, da den er fin som den er med M optikken..Eneste jeg har å utsette på en bakrutesenkeren, toppstripa og blinklysa;) Må være en god følelse å ha den siste modellen som ble laget da;) Så ut som ett veldig bra utgangspunkt og en pen bil takk. det er en orginal m-tech solgt ny i norge i 1998 så det er temelig digg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå