Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 kan noen forklare meg hva som er så rått med e30, siden det er så mange som liker dem? jeg kan forklare deg hva som er så rått med e30, hvis du i det hele tatt klarer å fortelle meg hva som er så gromt me gammal Merce?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 For min del er E30 en vinner pga kjøreegenskapene sammenlignet med andrebiler fra samme periode. Jeg har opplevd dem som godt sammenskrudd og underholdende og så er jeg nok litt nostalgisk siden det var den BMW'en som var bilen å eie da jeg skulle ta lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Så opphengte folk er i bil modeller her da. De som har blitt nevnt her nå er jo bakhjulstrekkere og morsomme alle sammen. E30: Denne har jo flere før meg forsvart bra. Må bare si meg enig at vekt, deletilgang og det at folk veit så mye om dem er de største fordelene. Volvo 240: Grymme gamle vogner som også gjorde det bra i Gruppe A. Artig å se en 240 som går bra, selv om overraskelsesmomentet med kjappe 240'r har blitt litt utvanna Den grønne på bildene her har forresten S50B30 med turbo Mercedes: Har mange kule biler fra 70-80-tallet. De er vel ikke kjent for å være spesielt sportslige, men fy faen for en byggkvalitet og sjarm. Sjekk interiøret i en Charmedes 123 f eks. Det er noe helt annet enn i en skranglete E30. Liker alle sammen jeg selv om det er helt forskjellige typer biler og det blir feil å sammenlikne. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 likte det bildet der GS m3'n røykla supraen eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 likte det bildet der GS m3'n røykla supraen eg. Mulig jeg er inhabil, men likte det bilde her best av de i den bildeserien der Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 joda, flott den og, men det var handlinga eg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Joa, ser den Men synes fortsatt en rigga og stillestående e28 er kulere enn allverdens E92 eller Supra'er. Er jeg sjuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Joa, ser den Men synes fortsatt en rigga og stillestående e28 er kulere enn allverdens E92 eller Supra'er. Er jeg sjuk? nei. du er ikke sjuk. er helt enig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hvem er det som sitter på pasasjer siden å tar inn radio signaler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 H_Vatn: Godt det er fler av oss M30bXx: Andreas heter han, en kammerat av Rune som synes det var artig å sitte på i E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 hehe..skal si denne tråden ble livlig om e30 diskusjon:P men fortsatt ingen som vet om denne svarte som er avbildet i første tråd er her på bimmers? og hvilken motor denne kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Joa, ser den Men synes fortsatt en rigga og stillestående e28 er kulere enn allverdens E92 eller Supra'er. Er jeg sjuk? hehe, trur du har misforstått meg eg... Likte at den røykla supraen. Va kje noe mer... Supra har eg ingenting til overs for,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Joa, ser den Men synes fortsatt en rigga og stillestående e28 er kulere enn allverdens E92 eller Supra'er. Er jeg sjuk? kloke ord dette ja! harry japseplast har jeg lite til overs for.. modifisert nostalgi smelter mitt hjerte langt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 -Man får nedi omtrent alt av BMW motorer !! Menne, det gjør man vel egentlig i de fleste? som f.eks e34, e28, e36, e38, e32 osv osv, de har jo alle bedre plass enn e30... E30 har friheten av å ha kompakte fjærtårn og riktig plassert travers, slik at man slipper endeløs krangling med bunnpanner, tannstenger og styrestag. ":3glrdev6]Oddis: -Relativt billig (enda det er på vei til å snu) Jeg vil vel heller si godt overpriset, og at dette snudde for noen år tilbake. På den annen side er jo en bil verdt det folk er villige til å gi. De fleste E30r er billige biler issolert sett. Men til å være 25 år gamle biler er de dyre. Men pris og etterspørsel etc.. Skulle vel starta firma som lagde nye E30er fra bunn av, og solgt de. Eller vent litt... BMW burde gjøre det selv! Tipper de venter i 10 år til og gjør som alle andre retromakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Skulle vel starta firma som lagde nye E30er fra bunn av, og solgt de. Eller vent litt... BMW burde gjøre det selv! Tipper de venter i 10 år til og gjør som alle andre retromakerne. De har jo nesten gjort det: 1-serie coupe Det er den bilen som apelerer mest til meg i dagens lineup fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå