johnjo Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 hei.er det noen som har godkjenningspapirer på et luisi ratt,eller kan skaffe det,så hadde det vært fint.håper på raskt svar fra dere.
Olelink Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Er ikke så sikker på at man får TUV papir på luisi ratt i det hele tatt?
johnjo Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 ok.kan høre på mekonomen.men vil hels bruke luisi rattet uten å bli stoppet for å ha ett som ikke har godkjenninspapirer på.hvorfor må vi ha godkjenningspapirer på sånne ratt...
bas Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg jobbet på Mekonomen for noen år siden, og hvis hukommelsen min ikke spiller meg et puss så er det slik Olelink sier, jeg tror ikke Luisi ratt kommer med TUV godkjenning. Kan selvfølgelig ha endret seg.
ghostrider Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 hei, hadde et luisi ratt fra mobilsentrum en gang. Da jeg var på EU kontoll på NAF spurte han bare om rattet hadde fløyte. Han trengte ikke papirer på at det var godkjent. Han kommenterte at rattet ikke var originalt, men fikk ikke anmerkning.
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 jeg har også luisi ratt, uten airbag vell og merke.. originalt har jeg jo airbag, så airbag lampa blinker og styrer hele tia.. det er vell ikke positivt når jeg skal på eu kontroll?
Superbeetle Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg hadde et lite momo ratt på en prelude, sa ikke noe på Eukontrollen. Jeg hadde noen Tuv papirer på et annet ratt til en annen bil liggende i setet
johnjo Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 ok.hva mener du med fløyte. hva skjer hvis jeg blir stoppet av Biltilsyne
Superbeetle Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Fløyte? Signalhorn? bært-bært? Antar at du i verste fall må vise bilen på trafikkstasjonen
johnjo Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 ok.er det noen som har ett momo ratt eller ett annet ratt som har godkjenningspapirer som er tilsalgs..
ghostrider Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Har aldri hørt om at biltilsynet / politi sjekker ratt. Men mulig de gjør det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå