Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger et avtagbart hengerfeste som har stått på en e34 540 touring, allt fungerer, låsbart med nøkkel. får med allt av el koblinger etc og bakfanger med deksel

3000 eller bud.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei

Har du dette enda??

Er egentlig bare int i bakfangeren, farge og tilstand på den, og evt pris for bare den??

Skrevet

er mest interesert i å selge allt under ett. blir jo litt vanskelig å selge hver for seg, du har avtagbart hengerfeste frå før eller. skal jeg selge separat må jeg vel ha en 1500 for bakfangern. 2500 komplett

Skrevet
dette blir helt skjult når man tar det av? hvordan blir det å sende noe slikt nordover?

(tenker da på kun selve hengerfestet)

Om du ser på bildet av rumpa til min bil så ser du hvordan det blir. Eg har og avtagbart hengerfeste og det e genialt!

Skrevet
Hei

Har du dette enda??

Er egentlig bare int i bakfangeren, farge og tilstand på den, og evt pris for bare den??

Og jeg er intr i bare tilhengerfestet. Kansje det er mulighet for en splitt her?

Skrevet

Kan være intr i bare hengerfeste jeg. Om det er allt som du sier komplett osv. byr jeg 1500. Mulig jeg skal til drammen å hente motor etterhvert. Muligheter for evnt. avhenting der i området?

Skrevet

1500 for kun hengerfeste uten fanger er greit det, blir vel evt avhenting i skien som er aktuelt. har skjelden noe i drammen og omegn å gjøre. er ca 1 times tur fra drammen.

Skrevet

Ok. skjønner det. men blir som sagt aktuelt om jeg skal hente den motoren i drammen samtidig. Han som har den er ikke hjemme igjenn før i slutten av måneden. Så da tar jeg kontakt med deg da det blir tur nedover om du da fortsatt har det. Da legger jeg inn bud på kr 1000 ettersom jeg må kjøre litt lenger :D

Skrevet

om du må kjøre lenger er ikke mitt problem, du får se i slutte av måneden. men 1500 er uansett prisen. følger med allt en trenger til monteringen utenom selve fangeren da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...