Reef89 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Skal nå selge gullhjerte mitt som har blitt utrolig godt påkostet og tatt vare på. Den er kun vinter kjørt 1 gang i mitt eie som er 3år. Bilen er strøken i lakken da den har vert omlakkert, men er litt rust på begge hjulbuene bak og litt fremmpå panser (kan helt fint fikses). Utrolig grei bil og kjøre, ligger støpt på veien. Selges grunnet kjøpt ny bil. Noen egenskaper: Bilen har M-TECK frontfanger med GT leppe. M3 E46 look bakfanger. M3 bakluke spoiler. M3 baklykter. M3 EL. speil. M støt lister. XENON 10 000K I grøftelys. XENON angel eyes CCFL. Rieger bakrute senker. Rieger øyelok. Felger: Mega futera. Dekk: 235 40 17* bak & fremme Nye slite sterke bak dekk våren 09. dekk fremme helt OK. Motor: Orginal BMW M43B18 1,8l 115hk 4cyl. 168nm m. K&N filter. Km: 270 000, bilen er gått lang, men verken motor eller gir bærer preg av det. I mitt eie har det aldri vert noe motorproblemer, alltid startet og gått fint. Utstyr: El speil. Sentrallås. CD spiller med DVD skjerm. Gir: Automat 4 trinns med program. Send PM om intr. Pris: 65000.- ferdig prutet. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Off topic men, politiscanner du har ved førersete? Skal du selge denne med bilen eller? Hilsen interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Off topic men, politiscanner du har ved førersete? Skal du selge denne med bilen eller?Hilsen interesert hehe:D den skal nok over i den andre bilen desverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Etter litt ombestemmning så selges politiscanneren på bildet utenom bilen for kr 1500.- + frakt. Antenna og kabel som ligger baki vinduet kan medfølge om ønskelig. Kommer i orginal eske 230v plug, 12v plug og brukermanual. PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 1-2-3 tips? Skal du få solgt gliset ditt må du minst 40k ned i pris. Hva forsvarer at du skal ha 65k ferdi prutet for en bil som har gått 270k og er kun en 318 (-og tilogmed automat)? Vist du får så mye, så skal du bli ansatt som min bilselger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Og 4 dørs attpåtil ! Drar ikke opp det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kan gi deg 32 Tusen for den max, den kan hentes med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg