Michter Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Har en E36 1996 model som jeg har merket er "skjev" etter jeg monterte just.senkesettet .. fører side: skrudd helt ned god plass (får fingern rundt hele bua, uten å komme nær dekket) Passasjer side: 1-2 cm fra bunnen av demperen Dårlig plass (får fingeren halvveis oppi bua, før dekket gjør det umulig å få fingeren videre) Bak er det akkurat det samme, bare her er det snakk om større avstander. noen som har en formening om hva som har skjedd her? noen som vet hvordan jeg skal få dem jevne?
ZhilleN Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Sikker på at de er justert riktig til hverandre?? Kan være det som er feilen..
Michter Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Sikker på at de er justert riktig til hverandre?? Kan være det som er feilen.. hva mener du?
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 det tar litt tid før dempere og fjører setter seg skikkelig, du vil nok merke at den synker litt etter kvart
kje Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Du har ikke vært litt rask med monteringen og byttet plass på noe? Det kan faktisk utgjøre opptil et par centimeter...
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Du har ikke vært litt rask med monteringen og byttet plass på noe? Det kan faktisk utgjøre opptil et par centimeter... Jeg og mistenker noe slikt som dette. Du har ikke plundret med sammensettingen mtp tårnalgerene eller noe slikt? Hva slags produsent er det på det justerbare senkesettet ?
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 i følge det andre topicet hans så er det snakk om V-maxx just. senkesett
Michter Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Er v-maxx det er snakk om ja. var ikke jeg som satt det på, fikk en annen til å gjøre det. han har drevet med bilcross og jobber som mekaniker, så skulle tro han gjorde det riktig.
Fliid Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Får ta det av igjen å skjekke at komponentene er like hverandre da. Er ikke stort annet å gjøre. Var den rett før du monterte justerbart, så henger dette soleklart i sammen med monteringen av det justerbare senkesettet. Er ikke riktig når man må ha en forskjell på mutterjusteringen på vær side, på over flere centimeter, for å få den rett.
Michter Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Får ta det av igjen å skjekke at komponentene er like hverandre da. Er ikke stort annet å gjøre. Var den rett før du monterte justerbart, så henger dette soleklart i sammen med monteringen av det justerbare senkesettet. Er ikke riktig når man må ha en forskjell på mutterjusteringen på vær side, på over flere centimeter, for å få den rett. har ikke sjekka det før jeg senka den. ble bare veldig oppmerksom på det når den ene sida tok nedi hele tida, og det subba i hver sving på den ene sida :S
FredrikH Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Jeg har også problemer med at bilen er 1-2 cm høyere på den ene siden hvis jeg justerer dem likt på begge sider. noen som funnet ut av hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå