///Kristian Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 En liten tråd om min E46 323 Sedan. Etter å ha hatt to E36er, begge 2 dørs, så ville jeg prøve noe annet. Lukta lenge på E39, men valget falt på E46. Angrer ikke. Hentet bilen i Stavanger. Ble en lang dag. Opp klokken fem om morgenen, for å dure sørover. Hyggelig selger, bilen var bra, litt skriving, bytte bakdekk, så hjemover igjen Veldig fornøyd Fargen er Orientblau metallic. Utstyrsliste: Vehicle information VIN long WBAAM31080JE92750 Type code AM31 Type 323I (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox AUT Colour ORIENTBLAU METALLIC (317) Upholstery STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) Prod. date 1998-10-14 Order options No. Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 256 SPORT-/MF-STEERING WHEEL/CRUISE CONTROL 288 LT/ALY WHEELS 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 661 RADIO BMW BUSINESS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT Gjort i mitt eie: - Sota alle rutene (35%) - Eisenmann eksosanlegg - Splittere CSL - Nye stoffmatter med ///M-logo - Angel Eyes - Supersport senkeskåler - 19" CSL felger - Hvite Hb4 pærer i tåkelyktene - Alu pedalsett - Tårnstiver foran - Samt masse vedlikehold Tar mer enn gjerne imot kommentarer og tips til forandringer Høsten 2010: Våren 2010: Litt bilder fra annonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 likte interiøret men gpsen og sån telefonen har jeg virkelig ikke noe til overs for. passer ikke inn :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 likte interiøret men gpsen og sån telefonen har jeg virkelig ikke noe til overs for. passer ikke inn :S hehe..enig i det=P GPSen er borte allerede.. bilde er fra jeg kjøpte bilen. Måtte kople den ut da jeg skulle ha inn flipskjermen:) Tlf er der fortsatt, men er ikke satt fast, kan bare kople den ut når jeg får rota meg til det. Er i planene. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Gratulerer med nydelig bil, har samme farge på bilen min om eg ikkje ser feil, orient blau? Har noko ala lignande telefon litt gamlare den eg har virker det som, alle som har såtte på med meg har kommentert den, men harkje gadda å tatt den vekk, synst ikkje det ser so jævligt ut ihvertfall på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hehe, alle kommenterer min tlf også Er samme her, har ikke fått rota meg til å ta den bort.. Får se hva jeg gjør. Er ikke helt sikker på hva fargen heter, er kanskje lik;) hehe.. Har ikke fått gjort så mye enda kan man si. Fin bil din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Se veldig pen ut! Forslag til forbedringer: Andre felger, mer senk, AE, xenon, sota blink og LED baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Pen bil med fin fargekombinasjon Trondheimsregistrert og greier. Fint å se at noen her oppe og har kjøpt ny bil med skinn. Står så mange kjedelige Bmwer i bruktbilavdelingen her oppe at det er til å grine av! Edit: Ser nå på nr at den er importert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 takk hehe.. yes, er bruktimportert. Kommer ikke til å bytte ut felgene..hvertfall ikke med det første.. Akkurat kjøpt 4 nye dekker. Var ingen billig fornøyelse i den dimmen.. 19". Har senkefjærer liggende, men kommer nok heller ikke på med det første. Tone rutene er absolutt i planene.. Har forhørt meg om pris, og vil skje om ikke altfor lenge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Noen som vil komme med forslag til nye baklykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 slenger inn noen elendinge bilder fra da jeg henta bilen... Noen skikkelige bilder kommer!! Må bare få shina`n opp litt først Fortsatt bare å kommentere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Gartulerer med en meget pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 gratulere med fin e46 fint interiør forresten. åssen interiør er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 gratulere med fin e46 fint interiør forresten. åssen interiør er det? Takk for det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46: LED Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå