Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir en telefon til forsikringsselskapet i morgen engang. Må i tillegg innom verksted for å få noen til å se på vannpumpa mi. Kommer rare lyder om da`n:P Da jeg ikke er no ekspert på området selv, så overlater jeg sånt til folk som kan det;)

Skrevet

Da var det et lager til vannpumpa om er i ferd med å ryke. Kjapp og god service hos winther hansen i tønsberg. Fått time førstkommende onsdag:)

Har vært i kontakt med forsikringsselskapet idag, da har jeg fått vite at jeg kan bruke forsikringa uten bonustap:) Så da får vi bare vente å se hvor mye skadene kommer på.

Skrevet
Ble det "høl" i fangeren på Volvoen eller? Det der er jo nesten slike riper man kan polere ned.

Nei, bare riper.. Var det jeg sa på stedet, at det er vel nesten så det kan poleres vekk. Men det hadde nok synes, selv med meguiars :P

Skrevet

Har vært å henta bilen fra verksted..blei litt dyrere enn ventet:P

Blei bytta vannpumpe, spenner, drivreim, rulle, reim, spennrulle, deksel, kappe, bolt, strammer, og væske selvfølgelig.

Kom på nesten 7500,- så det var litt mer enn forventet. Men, deilig å få det i orden :) ..Bra jeg er i mål med alle julegaver:P

Skrevet
Deilig at alle ulydene under panseret er borte etter jobben som er gjort:) Hører forskjell bare jeg vrir på tenninga :applause:

Er jo sånn bilen skal være Kristian ;) hehe.. Hvordan går det med ulyden bak?

Skrevet

Ulyden bak er der enda den Sjef. Ikke bra.. Nevnte det for han på Winther Hansen, og han kom med en del forslag på hvor problemet kunne ligge. Kan være at jeg hiver den tilbake dit etter nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...