///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Blir en telefon til forsikringsselskapet i morgen engang. Må i tillegg innom verksted for å få noen til å se på vannpumpa mi. Kommer rare lyder om da`n:P Da jeg ikke er no ekspert på området selv, så overlater jeg sånt til folk som kan det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 er nok lurt å få sjekka det ja! ta det hos winther hansen da eller? morris er jo bare å glemme. er jo sikkert 1 mnd ventetid:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Kjedelig når sånt skjer! Håper det ordner seg på best mulig måte Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ordner seg nok Blir en tur innom winther hansen for å sjekke vannpumpa idag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Da var det et lager til vannpumpa om er i ferd med å ryke. Kjapp og god service hos winther hansen i tønsberg. Fått time førstkommende onsdag:) Har vært i kontakt med forsikringsselskapet idag, da har jeg fått vite at jeg kan bruke forsikringa uten bonustap:) Så da får vi bare vente å se hvor mye skadene kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Her kommer et litt nærmere bilde av ripene som ble på volvoen jeg dytta i ræva. Ikke godt å se på det ene bildet som ligger ute fra før av. Ikke godt å se, men er skraper der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Var ikke mye skade der, nei, kan da umulig bli skrekkelig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Håper på at det blir rimelig for meg, ja:P hehe.. Var et lite "hakk" i en plast-list også på Vælvoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ble det "høl" i fangeren på Volvoen eller? Det der er jo nesten slike riper man kan polere ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ble det "høl" i fangeren på Volvoen eller? Det der er jo nesten slike riper man kan polere ned. Nei, bare riper.. Var det jeg sa på stedet, at det er vel nesten så det kan poleres vekk. Men det hadde nok synes, selv med meguiars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har vært å henta bilen fra verksted..blei litt dyrere enn ventet:P Blei bytta vannpumpe, spenner, drivreim, rulle, reim, spennrulle, deksel, kappe, bolt, strammer, og væske selvfølgelig. Kom på nesten 7500,- så det var litt mer enn forventet. Men, deilig å få det i orden ..Bra jeg er i mål med alle julegaver:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Deilig at alle ulydene under panseret er borte etter jobben som er gjort:) Hører forskjell bare jeg vrir på tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Deilig at alle ulydene under panseret er borte etter jobben som er gjort:) Hører forskjell bare jeg vrir på tenninga Er jo sånn bilen skal være Kristian hehe.. Hvordan går det med ulyden bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Ulyden bak er der enda den Sjef. Ikke bra.. Nevnte det for han på Winther Hansen, og han kom med en del forslag på hvor problemet kunne ligge. Kan være at jeg hiver den tilbake dit etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Dette er bra! Moro at det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå