Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes ikke forsiktig selv, men føler man ikke har helt kontroll med automaten.

Etthjulstrekk og steiharde dekk hjelper jo ikke akkurat det heller :roll:

Skrevet

Liten oppdatering her. Vært ute i den strålende vintersola idag å vasket innvendig i BMWen. Var på tide å få gjort. Skal være strøkent til enhver tid. Litt "petter-meter" av meg når det kommer til visse ting :P

Noen bilder:

xl3sib3tkfuypcomqkv4.jpg

5g1yt5mob66zn75jauum.jpg

126bfkr3mm3m9srue1l6.jpg

qhgij1zgk953o2torsit.jpg

Skrevet
Der snakker du skikkelig vask! Ikke lett å holde den looken gjennom denne vinteren med snø og slaps hehe!

Mister gnisten jeg når jeg vasker, blir jo like gale dagen etter :?

Du sier noe. Innvendig så er det jo selvfølgelig mattene som får mest gjennomgå. De blir klissvåte, og tørker sakte. Tok matta på førersida med inn foran peisen idag, for å få tørket den skikkelig. Ikke noe særlig å støvsuge når den en rennende. Hehe. Har tatt knekken på en støvsuger motor før. Rustet. :P

Har sett hvordan det har sett ut under gulvteppet i en mercedes som går her i området. IKKE bra. Faktisk rusthull tvers igjennom. Derfor prøver jeg å være ekstra flink med å hvertfall banke av beina for snø, og holde mattene mine noenlunde tørre. Er jo kanskje en avgjørende faktor det også.

Skrevet

Herlig med ren bil på vinterstid! :D Min var nypolert for 2 dager siden, nå er den helt hvit igjen etter å ha havnet bak saltebilen #-o

Skrevet

hehe, tvilling sim?

Den minnet meg bare litt om VHF'en vi hadde i båten ;)

Har lyst på slik girspake som du har til min. Har du ettermontert, eller er det org.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...