Lars89 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Finnes ikke forsiktig selv, men føler man ikke har helt kontroll med automaten. Etthjulstrekk og steiharde dekk hjelper jo ikke akkurat det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hehe, nei skjønner. Manuell er tingen når det kommer til å slenge rundt på vinterføret. Ikke feil med diffbrems heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Liten oppdatering her. Vært ute i den strålende vintersola idag å vasket innvendig i BMWen. Var på tide å få gjort. Skal være strøkent til enhver tid. Litt "petter-meter" av meg når det kommer til visse ting Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Der snakker du skikkelig vask! Ikke lett å holde den looken gjennom denne vinteren med snø og slaps hehe! Mister gnisten jeg når jeg vasker, blir jo like gale dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Der snakker du skikkelig vask! Ikke lett å holde den looken gjennom denne vinteren med snø og slaps hehe!Mister gnisten jeg når jeg vasker, blir jo like gale dagen etter Du sier noe. Innvendig så er det jo selvfølgelig mattene som får mest gjennomgå. De blir klissvåte, og tørker sakte. Tok matta på førersida med inn foran peisen idag, for å få tørket den skikkelig. Ikke noe særlig å støvsuge når den en rennende. Hehe. Har tatt knekken på en støvsuger motor før. Rustet. Har sett hvordan det har sett ut under gulvteppet i en mercedes som går her i området. IKKE bra. Faktisk rusthull tvers igjennom. Derfor prøver jeg å være ekstra flink med å hvertfall banke av beina for snø, og holde mattene mine noenlunde tørre. Er jo kanskje en avgjørende faktor det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Siden jeg vasket innvending idag, var i draget, og været var bra, så tok jeg likegodt en shinings utvending også Tok da også noen bilder: Any comments? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 nesten like blank og lekker som min jo:p håper vi får polert til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 nesten like blank og lekker som min jo:p håper vi får polert til helga! Hehe, ja du mener det Hadde ikke gjort noe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Herlig med ren bil på vinterstid! Min var nypolert for 2 dager siden, nå er den helt hvit igjen etter å ha havnet bak saltebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Herlig med ren bil på vinterstid! Min var nypolert for 2 dager siden, nå er den helt hvit igjen etter å ha havnet bak saltebilen Kjempedeilig Ikke sant. Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Godt med en vask ja Pen telefon, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Meget pent! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Godt med en vask ja Pen telefon, hehe Hehe, ja du syns? Den virker faktisk. Bruker den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 hehe, tvilling sim? Den minnet meg bare litt om VHF'en vi hadde i båten Har lyst på slik girspake som du har til min. Har du ettermontert, eller er det org.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå