Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meget bra :D

Takker for det. Kommer forhåpentligvis litt andre dekk på ganske kjapt. står på sonar dekk nå. 225/35/19

Vil ha på de som står på rial felgene. Ga en liten formue for de ifjor :lol:

Skrevet

så ut som det kan spaces littegrann, ellers bra :D, men kan hende jeg kan hjelpe til med noen bilder en dag da. Bare si ifra.

Skrevet
så ut som det kan spaces littegrann, ellers bra :D, men kan hende jeg kan hjelpe til med noen bilder en dag da. Bare si ifra.

Hadde nok godt bra. Får se hvordan det blir med skålene :P

Det hadde vært helt knall med noen bilder :D

Skrevet

er forelska i csl felgene jeg, de er utrolig pene :-D

Hva må man regne med og betale for de felgene? :-) lurer på om jeg skal ha slike når jeg kjøper meg e46 ; D

Skrevet

Hva må man regne med og betale for de felgene? :-) lurer på om jeg skal ha slike når jeg kjøper meg e46 ; D

Enig med deg, helt nydelige.

Jeg kjøpte de brukt, så slapp billig unna. Har ikke GS disse nye? I replica selvfølgelig.

Skrevet

Enig med deg, helt nydelige.

Jeg kjøpte de brukt, så slapp billig unna. Har ikke GS disse nye? I replica selvfølgelig.

trur gs slutta med dei :?

dei tar seg i vertfall vanvittig bra ut på bilen :)

Skrevet

Ble hvertfall langt penere med CSL felgene! Gleder meg til å se dette in real.. får sett på det når vi tar senkeskålene ;) skal se hva jeg får av tid til uken, så vi får fikset det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...