///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Spacerne er tatt av foreløpig, syns absolutt ikke det gjorde noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Meget bra Takker for det. Kommer forhåpentligvis litt andre dekk på ganske kjapt. står på sonar dekk nå. 225/35/19 Vil ha på de som står på rial felgene. Ga en liten formue for de ifjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Dette ble helt rått Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 så ut som det kan spaces littegrann, ellers bra , men kan hende jeg kan hjelpe til med noen bilder en dag da. Bare si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Det ble meget bra, en helt annen bil å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 så ut som det kan spaces littegrann, ellers bra , men kan hende jeg kan hjelpe til med noen bilder en dag da. Bare si ifra. Hadde nok godt bra. Får se hvordan det blir med skålene Det hadde vært helt knall med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 er forelska i csl felgene jeg, de er utrolig pene Hva må man regne med og betale for de felgene? lurer på om jeg skal ha slike når jeg kjøper meg e46 ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 er forelska i csl felgene jeg, de er utrolig pene Hva må man regne med og betale for de felgene? lurer på om jeg skal ha slike når jeg kjøper meg e46 ; D Enig med deg, helt nydelige. Jeg kjøpte de brukt, så slapp billig unna. Har ikke GS disse nye? I replica selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ble helt rått mye bedre irl enn på bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Veldig enig med deg Glen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 er forelska i csl felgene jeg, de er utrolig pene Hva må man regne med og betale for de felgene? lurer på om jeg skal ha slike når jeg kjøper meg e46 ; D Enig med deg, helt nydelige. Jeg kjøpte de brukt, så slapp billig unna. Har ikke GS disse nye? I replica selvfølgelig. trur gs slutta med dei dei tar seg i vertfall vanvittig bra ut på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Grattis med nye felger, det løftet bilen mange hakk. Har aldri hatt sansen for de rial felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Grattis med nye felger, det løftet bilen mange hakk. Har aldri hatt sansen for de rial felgene.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ble hvertfall langt penere med CSL felgene! Gleder meg til å se dette in real.. får sett på det når vi tar senkeskålene skal se hva jeg får av tid til uken, så vi får fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå