Lars89 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Bedre enn de fleste andre på veien Merker god forskjell på 19-20 toms og 15-16, men man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Voldsomt tidlig med vinterhjul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Bedre enn de fleste andre på veien Merker god forskjell på 19-20 toms og 15-16, men man må lide for skjønnheten Takk for det. Syns ikke de blei så ALLER værst selv. hehe. Dog, litt uvant i forhold til hva jeg er vant til å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Voldsomt tidlig med vinterhjul da Voldsomt tidlig er det vel ikke, men:P Ville ha litt bedre tid i år enn ifjor:P(da stod jeg på sommerskoa midt i snøføyka) pluss at jeg var litt nysgjerrig på hvordan det ville bli med v.hjula, da de aldri har vært på bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen. Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Ganske fin bil du har, men kjøp super white hb4 pærer til grøftelyktene dine. mye finere med matchende farge i alle lys foran Her er en kompis av meg som har helt lik front og lys som vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Bare en liten forskjell på facelift og prelift Roald hehe.. Men for all del, to meget pene biler Kristian sin kan jeg underskrive på er dønn strøken, hvertfall å se på, teknisk vet jeg ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen. Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre Er noe helt annet å kjøre med 16" gitt. Enig med deg at komfort er viktig! Jeg må takke for komplimentet, Richie:D Bilen din er da ikke dum den heller(selvom jeg ikke har sett den så veldig mye). Hehe Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ganske fin bil du har, men kjøp super white hb4 pærer til grøftelyktene dine.mye finere med matchende farge i alle lys foran Her er en kompis av meg som har helt lik front og lys som vi har Takk takk. Jeg har hatt det i planene, men har liksom ikke kommet så langt:P Får du det på tema(pærene)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da? Har du fått krympet kabelskoene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da? Har du fått krympet kabelskoene..? Riktig, høyre foran:P hehe.. Ops, det har vel gått i gløymeboka gitt Kanskje vi kunne kikka på det en dag:D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da? Har du fått krympet kabelskoene..? Riktig, høyre foran:P hehe.. Ops, det har vel gått i gløymeboka gitt Kanskje vi kunne kikka på det en dag:D? Det kan vi få til vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Høres bra ut Richie. Får jeg hb4 pærer til tåkelysa på tema, anyone? Forslag til hvor jeg kan kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 På tide å flytte tråden litt oppover. Her skjer det fint lite om dagen. Ikke noe nytt på en stund nå. Blir mest vask og vedlikehold, men er kos deg også Noen som har forlsag til hvor jeg kan kjøpe super white hb4 pærer til tåkelysa mine? Får jeg det på Biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen. Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre Er noe helt annet å kjøre med 16" gitt. Enig med deg at komfort er viktig! Jeg må takke for komplimentet, Richie:D Bilen din er da ikke dum den heller(selvom jeg ikke har sett den så veldig mye). Hehe Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? Du får inspisere festet og se om alt er intakt, hadde samme problem på m3en min etter jeg bytta pærer. Viste seg at plastikken var blitt så sprø at en noe på festet bare knakk og jeg måtte kjøpe ny - var utrolig kjedelig når blinklyset datt ut mens jeg kjørte Om noe er knekt, får vi håpe det er på lykta og ikke i sokkelen Ellers har du en veldig fin bil! Tror faktisk jeg bør fly ut og hive på vinterdekka mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå