Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen.

Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen.

Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre :)

Er noe helt annet å kjøre med 16" gitt. Enig med deg at komfort er viktig! Jeg må takke for komplimentet, Richie:D Bilen din er da ikke dum den heller(selvom jeg ikke har sett den så veldig mye). Hehe ;)

Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fin bil du har, men kjøp super white hb4 pærer til grøftelyktene dine.

mye finere med matchende farge i alle lys foran :)

8gadlp9ztww5og3ob7zt.jpg

Her er en kompis av meg som har helt lik front og lys som vi har :)

IMG_9542.jpg

Takk takk. Jeg har hatt det i planene, men har liksom ikke kommet så langt:P Får du det på tema(pærene)?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? :D

Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da?

Har du fått krympet kabelskoene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? :D

Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da?

Har du fått krympet kabelskoene..?

Riktig, høyre foran:P hehe.. Ops, det har vel gått i gløymeboka gitt :oops:

Kanskje vi kunne kikka på det en dag:D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? :D

Hm.. det er teit, på høyre side dette el? Husker det lå no plastikkbiter inni der som sannsynligvis stammer fra det ene festet.. vi kan jo finne en løsning som fester den bedre da?

Har du fått krympet kabelskoene..?

Riktig, høyre foran:P hehe.. Ops, det har vel gått i gløymeboka gitt :oops:

Kanskje vi kunne kikka på det en dag:D?

Det kan vi få til vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er da ikke for tidlig dette, kjører selv på sommerhjul, så kanskje på tide å bytte.. begynner å bli glatt innimellom noen svinger om morningen.

Synes du har langt finere vinterhjul enn hva veldig mange andre har.. :)Også synes jeg komforten skal komme i høysete på vinterføre :)

Er noe helt annet å kjøre med 16" gitt. Enig med deg at komfort er viktig! Jeg må takke for komplimentet, Richie:D Bilen din er da ikke dum den heller(selvom jeg ikke har sett den så veldig mye). Hehe ;)

Btw: Sliter litt med å få festa det ene blinklyset etter at vi hadde de av. Fester seg liksom ikke. Langt ifra å dette av, men sitter ikke dønn liksom. hehe.. Kjent? :D

Du får inspisere festet og se om alt er intakt, hadde samme problem på m3en min etter jeg bytta pærer. Viste seg at plastikken var blitt så sprø at en noe på festet bare knakk og jeg måtte kjøpe ny - var utrolig kjedelig når blinklyset datt ut mens jeg kjørte :roll: Om noe er knekt, får vi håpe det er på lykta og ikke i sokkelen :)

Ellers har du en veldig fin bil! Tror faktisk jeg bør fly ut og hive på vinterdekka mine.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...