Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Min gjør det hele tida... Hopper ut av 5.gir. Skal bytte kasse/bygge om til manuell neste år en gang.

Beste er få lest av feilkoder på motor og girkasse. trenger ikke være noe feil :wink:

Under hvilke forhold/belastning skjedde det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør det hele tida... Hopper ut av 5.gir. Skal bytte kasse/bygge om til manuell neste år en gang.

Beste er få lest av feilkoder på motor og girkasse. trenger ikke være noe feil :wink:

Under hvilke forhold/belastning skjedde det da?

Dette skjedde da bilen stod på tomgang. Akkurat bremset ned, og stod i lyskryss, idet jeg sku kjøre, så kikka jeg ned på instrumentene, da var tegnet der. ALDRI vært borti før, så tenkte detta blir dyrt:P

Så det er ikke noe akutt feil når det skjer altså? Takk for svar Lars89 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok bli greit med titatinnsats siden du har det fra før av. Får litt mer klarglass-look.

Men jeg hadde nok bytta til sort/orginal innsats hvis det var meg. Men smaken er som baken.

Pen bil du har :) Alltid like kjipt å bytte til vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone rutene helt frem og med bakruta.. men kjør en lys film.. mørk blir for harry.. mener jeg..

Har vært borti at girkassen har gått i nødmodus.. men det var under trekking av henger.. samtidig var det abs feil på denne bilen.. mener å ha hørt at en av abs sensorene også går på noe styring til girkassen.. har du hatt abs lampe lysende på bilen?

Kan jo ta en diagnose og se om det ligger noe lagret og samtidig resette verdiene til girkassen, slik at denne er tilbake på 0-punktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...