///Kristian Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Håper på det:P hehe.. Driver å tenker på felgane dine. Har litt lyst på noe med kant også, så får se litt. hehe. Vinterhjul er vel ingen dårlig idè Syse Var litt snø i lufta da jeg vaska bilen istad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Da var årets første prøvetur med bilen på snøføre unnagjort:) Det gikk veeldig fint Ikke noe problem. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Etter at snøen forsvant og regnet kom, så blei det veldig grisete på veiene, og da blei jo også BMWen full av dritt:P Trengtes en vask:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Hjelp! Noen som har vært borti at automatkassa går i nødløsning? og evt årsak? Aldri hørt om det en gang før:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Min gjør det hele tida... Hopper ut av 5.gir. Skal bytte kasse/bygge om til manuell neste år en gang. Beste er få lest av feilkoder på motor og girkasse. trenger ikke være noe feil Under hvilke forhold/belastning skjedde det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Min gjør det hele tida... Hopper ut av 5.gir. Skal bytte kasse/bygge om til manuell neste år en gang.Beste er få lest av feilkoder på motor og girkasse. trenger ikke være noe feil Under hvilke forhold/belastning skjedde det da? Dette skjedde da bilen stod på tomgang. Akkurat bremset ned, og stod i lyskryss, idet jeg sku kjøre, så kikka jeg ned på instrumentene, da var tegnet der. ALDRI vært borti før, så tenkte detta blir dyrt:P Så det er ikke noe akutt feil når det skjer altså? Takk for svar Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Da skriver jeg her inne igjen.. Vurderer nye frontblinkers. Sett meg ut noen fra Koed. Siden jeg har titaninnsats i frontlyktene, så kanskje disse kunne vært fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Vil nok bli greit med titatinnsats siden du har det fra før av. Får litt mer klarglass-look. Men jeg hadde nok bytta til sort/orginal innsats hvis det var meg. Men smaken er som baken. Pen bil du har Alltid like kjipt å bytte til vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Fått noe greie på girkasseproblemene Kristian!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 De blinklysa er til facelift Ville gått for disse Får de på ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Fått noe greie på girkasseproblemene Kristian!? Skjønner ikke helt hva greia var, men plutselig gikk kassa i "nødprogram" eller noe:P Noe du har vært borti sjef? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Det har du rett i Lars89:P Så det ikke før du sa det:P hehe.. Vet ikke åssen det ville blitt med mørke lykter på bilen. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Idag har jeg forhørt meg om pris på toning av ruter:D Alle, utenom front selvfølgelig. Pris ligger på 5000,- Blir kepler bilpleie isåfall. Levert nyvaska og med garanti:) Noen som har tips til hvor mørk (sideruter bak/sideruter foran) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Burde jeg tone bakruta, da jeg har el. solgardin? Noen som har bilder, eller erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Tone rutene helt frem og med bakruta.. men kjør en lys film.. mørk blir for harry.. mener jeg.. Har vært borti at girkassen har gått i nødmodus.. men det var under trekking av henger.. samtidig var det abs feil på denne bilen.. mener å ha hørt at en av abs sensorene også går på noe styring til girkassen.. har du hatt abs lampe lysende på bilen? Kan jo ta en diagnose og se om det ligger noe lagret og samtidig resette verdiene til girkassen, slik at denne er tilbake på 0-punktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå