///Kristian Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Det er en date;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 detta må du lese! høres ut som en heftig biltur ja:p http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... &start=150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 når står vi opp til lørdag a? sånn at vi rekker frem i tide. må jo ikke gå glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 når står vi opp til lørdag a? sånn at vi rekker frem i tide. må jo ikke gå glipp av noe Hehe.. Nei si det. Kanskje kjøre litt før ni? Ikke sikker på hvor det er, også gidder jeg ikke brenne på innover:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 okei:p kommer du å henter, eller skal jeg komme til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 gleder meg til i morgen jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 Da var bmwen bulka. Klarte å kjøre i ræva på en bil i asker. Jeg sku ut av ei rundkjøring, da en dust på innsida var på veg inn i meg, å jeg var mest opptatt av å unngå han, så klarte jeg å dytte en volvo v50 i ræva, siden han hadde stoppa for en fotgjenger... Kjipt, men min feil... kommer bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Huff, kjipt det der Får håpe det ikke er store skadene da, men det ser vi jo på bildene når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 uff uff Kristian! Det er kjipt! Får ikke håpe det ble for store skader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 nyrene er knekt, og er vel noen festerpå fangeren som er knekt, og trykt inn den delen mellom nyrene(panseret)... kjiipt:S Bildene kommer når jeg får somla dem inn på pc`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 f**n så kjipt ass! var ikke noe kult å være med når det smalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Nei, nei, dette var trist.. Godt det ikke ble personskader, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Nei, nei, dette var trist.. Godt det ikke ble personskader, da. Innmari kjedelig, og ikke minst irriterende, men men.. sånt skjer og ikke noe man kan få gjort med det. Gjort er gjort. Skaden på den andre bilen var MINIMAL, så satser på og håper på at det ikke blir så dyrt. Også får man håpe at det lar seg gjøre å rette ut det lille som er på min også. Forresten, møtte jeg deg idag? Ved gardemoen raceway? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Ja, da kommer de kjipe bildene som kjapt ble tatt på stedet av ///Driftking som var heldig passasjer.. Ikke lett å se, men er noen skraper i plasten nederst til høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 uff, er surt når sånt skjer, men så ikke så aller verst ut det der, trodde det var mye verre med engang, bra det ikke ble større skader! Veldig pen e46 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå