///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 kunne ikke se så store forskjellen da:p men litt ja. men jeg henviser til forrige spm jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 kunne ikke se så store forskjellen da:p men litt ja. men jeg henviser til forrige spm jeg:p Ah, så det ikke. De kom på, med frakt, 310,- såvidt jeg husker. Bestilte de fra Dybvik Trading. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 kunne ikke se så store forskjellen da:p men litt ja. men jeg henviser til forrige spm jeg:p Ah, så det ikke. De kom på, med frakt, 310,- såvidt jeg husker. Bestilte de fra Dybvik Trading. kom frakta på 120 spenn?? blr de sendt ifra a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Hehe, ja. Husker ikke hvor det ligger. Ser du på hjemmesida dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hehe, ja. Husker ikke hvor det ligger. Ser du på hjemmesida dems okei:p de bør ligge langt vekk siden det er så dyrt for frakten på noe så lite:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hehe, ja. Fikk litt hakaslepp sjøl, men sånn er det. Men, er det ikke noe som heter "å lide for skjønnheten" ? Bare å få bestilt, også glemme det fortest mulig etterpå Blir fornøyd når de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Idag tok jeg meg en liten tur innom Jøntvedt(BilXtra) i tbg, hadde litt dødtid. Kom ut igjen med enda et meguiars produkt Kjøpte dekkpleie, eller dekkshine, kall det hva du vil Dr_S brukte dette på dekkene mine i høst, og det ble meget bra. Varer en stund også. Ikke som mange andre som bare tørker inn med en gang, thats it. Gleder meg til sol og tørre veier ..kan vel ta en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Idag tok jeg meg en liten tur innom Jøntvedt(BilXtra) i tbg, hadde litt dødtid. Kom ut igjen med enda et meguiars produkt Kjøpte dekkpleie, eller dekkshine, kall det hva du vil Dr_S brukte dette på dekkene mine i høst, og det ble meget bra. Varer en stund også. Ikke som mange andre som bare tørker inn med en gang, thats it. Gleder meg til sol og tørre veier ..kan vel ta en stund gleder meg til sol og tørre veier jeg å!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Ser ut som vi kan vente en stund gitt.. Det snør, snør, snør og snør litt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Ser ut som vi kan vente en stund gitt.. Det snør, snør, snør og snør litt mer... neida:p er ikke lenge til påske og bare veier nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Ser ut som vi kan vente en stund gitt.. Det snør, snør, snør og snør litt mer... neida:p er ikke lenge til påske og bare veier nå Hehe, spørs vel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Var ute å spant litt med BMWen i snøværet i natt, da merkes savnet etter manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Må bli manuell og diffbrems neste år. Savnet IXen min mye nå i vinter! Mest håpløse sladdebilen jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Må bli manuell og diffbrems neste år. Savnet IXen min mye nå i vinter!Mest håpløse sladdebilen jeg har vært borti Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Må bli manuell og diffbrems neste år. Savnet IXen min mye nå i vinter!Mest håpløse sladdebilen jeg har vært borti Hehe Klarer ikke helt å sleppe meg helt løs heller med den. Med tanke på at jeg akkurat har fått den igjen fra opprettern Også er jeg litt forsiktig av natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå