Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det vaskes og det vaskes.. Skal bli deilig med tørre veier snart. Nå er de jo igang med å "vaske" og børste veiene her i området også :P Ellers så gleder jeg meg veldig til sommerhjul nå. Regner med å legge om til helga igjen..

Bilen har begynt å jukse litt ved kjøring på lavt turtall.. :? Kommer og går, men legger jeg pedalen i bånn, så er det ingenting. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det endelig tid for sommerhjul igjen 8) La om påskeaften. Deilig :)

Vaska bilen, og fikk tatt noen bilder på søndagen. Jeg er veldig fornøyd 8)

Syns?

k9x0waxne1fxxdc3ghs0.jpg

23chdrl04cv6ozemylr7.jpg

pimwji7taajk1ol3mgul.jpg

p6g2x2nmk2ly06demtzz.jpg

hlxo5d0iwfmbdlviwjne.jpg

Comments? :D

Neste nå blir splittere. Hvertfall planen. Bare usikker på om de skal lakkeres i bilens farge, eller forbli svarte. Bare å komme med innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert Kristian! Deilig å fått på sommersko tenker jeg ;) Bare jeg som kjører rundt på vinterhjul enda.. hehe! Ting tar tid ja... :P

Om du lakkerer splittersene dine, så bør du kanskje kjøpe originale for å få best passform.. de uoriginale har en tendens til å ikke passe helt 90%.... hehe. Mine var hvertfall helt tragiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det lureste det gitt. :wink: Får se om det kler bilen med sorte. Kjørte til schmiedmann for å handle, så hadde de ikke. Stod på nettet at de hadde på lager, men stod ikke no om at det var lageret i butikken:P hehe.. Kjedelig, men men. Bestiller vel til uka eller noe. Ellers så har jeg vurdert senkeskåler igrunn. Hmm.. Mye som skulle vært gjort. Koster alltingen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...