///Kristian Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 SJÆL!!!! og vi nærmer oss!!! Wee Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Idag skal det monteres kn-kit Spennende å se om det blir no forandring Bilder kommer.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Da har jeg vært en tur hos Richie igjen. Montert Knkit Kn57i, som det så fint heter(mener jeg å huske). Veldig fornøyd. Veldig grom lyd Par bilder.. Takk til Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ble det gromlyd nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Ble det gromlyd nå da? Hehe, ja, ble det syns jeg Litt dumt, med tanke på at det blir veldig høyt forbruk av bensin nå Kjempe gøy med bånn gass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Brom brom hehe.. fin den suselyden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Brom brom hehe.. fin den suselyden altså! Hehe.. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Blir utrolig grom lyd med KN-filter ja. Måtta ta av på min da åpent filter+eksos bolta rett i karossen ga litt i overkant mye lyd innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Blir utrolig grom lyd med KN-filter ja. Måtta ta av på min da åpent filter+eksos bolta rett i karossen ga litt i overkant mye lyd innvendig Hehe, skjønner. Ble mere lyd enn hva jeg hadde trodd egentlig. Det er bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det vaskes og det vaskes.. Skal bli deilig med tørre veier snart. Nå er de jo igang med å "vaske" og børste veiene her i området også Ellers så gleder jeg meg veldig til sommerhjul nå. Regner med å legge om til helga igjen.. Bilen har begynt å jukse litt ved kjøring på lavt turtall.. Kommer og går, men legger jeg pedalen i bånn, så er det ingenting. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Da var det endelig tid for sommerhjul igjen La om påskeaften. Deilig Vaska bilen, og fikk tatt noen bilder på søndagen. Jeg er veldig fornøyd Syns? Comments? Neste nå blir splittere. Hvertfall planen. Bare usikker på om de skal lakkeres i bilens farge, eller forbli svarte. Bare å komme med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Lekkert Kristian! Deilig å fått på sommersko tenker jeg Bare jeg som kjører rundt på vinterhjul enda.. hehe! Ting tar tid ja... Om du lakkerer splittersene dine, så bør du kanskje kjøpe originale for å få best passform.. de uoriginale har en tendens til å ikke passe helt 90%.... hehe. Mine var hvertfall helt tragiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Takk for det, Richard. Litt usikker på om jeg kanskje vil ha de sorte. Blir det 18" på 330`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Da lar du dem bli svarte og ser om du vil ha de lakkert senere.. lettere den veien hehe! Blir 18" på 330n, må bare få kjøpt et par nye dekk foran.. de er mildt sagt ferdige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Er nok det lureste det gitt. Får se om det kler bilen med sorte. Kjørte til schmiedmann for å handle, så hadde de ikke. Stod på nettet at de hadde på lager, men stod ikke no om at det var lageret i butikken:P hehe.. Kjedelig, men men. Bestiller vel til uka eller noe. Ellers så har jeg vurdert senkeskåler igrunn. Hmm.. Mye som skulle vært gjort. Koster alltingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå