///Kristian Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Satser på at dette blir knall, ja. Kun hørt positivt om eisenmann, så dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Ja det er bare å glede seg, har akkurat satt på Samme eksosanlegg(Eisenmann) på våres 325 sedan (E46) Og du får som dei seier ein fin 6er lyd samtidig er den ikkje for støyete på lenge turer, Og syns også den ser grei ut med trappetrinn utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Ja det er bare å glede seg, har akkurat satt på Samme eksosanlegg(Eisenmann) på våres 325 sedan (E46) Og du får som dei seier ein fin 6er lyd samtidig er den ikkje for støyete på lenge turer, Og syns også den ser grei ut med trappetrinn utseende. Ja, hørt mye positivt, så gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Idag har jeg vært på posten å hentet et relativt stor pakke Gleder meg til å få den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Vet du om Eisenmann har Race og Sport utgaver enda, eller er det bare en type de opererer med nå? Må få bestilt et selv snart, bestilte du direkte fra Eisenmann i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Fet bil, liker eksosen, hvor bestilte du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Takk. Jeg bestilte fra Schmiedmann, i skien. Eksosen monteres til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Vet du om Eisenmann har Race og Sport utgaver enda, eller er det bare en type de opererer med nå?Må få bestilt et selv snart, bestilte du direkte fra Eisenmann i Tyskland Det skal jeg vel ikke uttale meg om. Har kun sett en type, men for alt jeg vet kan det godt være to forskjellige. Vet igrunn ikke. Bestilte fra Schmiedmann, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Jammen bra timing at eksosen skal byttes til helgen. For nå er det skikkelig lekkasje=p Stussen er helt løs fra resten av eksosen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Splittere bestilt Hatt lyst til å bestille lenge nå, men aldri blitt noe, så nå var det på tide Tror det kommer til å bli bra. Bestilte fra schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Legg ut film med eksos og gleder meg til å se hvordan det blir med splitterne Blir vel eksos og splittere en dag på min også. Følger det med skruer til splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Skal jeg prøve å få til=) Gleder meg til å få det på Splittere har jeg vel snakka om å bestille siden jeg kjøpte bilen for ett år siden=p Eksosen blir montert i morgen eller søndag Vet ikke om det følger med =S Lurer også på om de skal være sorte eller i bilens farge. Noen meninger om det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ofte tøft i svart eller carbon selv om bilen er i annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Blir nok å prøve de på uansett først, se hvordan de er sorte, også heller lakke de etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Endelig Eisenmann eksosen er på. Veldig fornøyd med reultatet. Både utseendet og lyd Bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå