Richie85 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Dette er en gjennomført nydelig bil! Ordentlig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Tusen takk for det Richie! Slettes ikke værst den du har selv:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Tusen takk for det Richie! Slettes ikke værst den du har selv:D Min er jo bare helt original og kjedelig Men det får bli etterhvert.. Liker Ac Schnitzer speilene dine.. dem er sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Takker for det. Veldig fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Ja stemmer, så du hadde ACS speila! Vaskedate kan vi ta vettu, er jo meldt bra vær neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Er ACS speil og bakrute"senker". Lekkre detaljer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Ja stemmer, så du hadde ACS speila!Vaskedate kan vi ta vettu, er jo meldt bra vær neste uke.. Forresten, vaskehansken var helt super å bruke. Veldig positivt overasket, så takk for tipset;) Resultatet ble strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Ja, de er geniale! Verdt investeringen den. Har en egen til felgene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Ja, de er geniale! Verdt investeringen den. Har en egen til felgene jeg da Hehe, er ikke dumt det. Jeg bruker foreløpig bare svamp på felga;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Noen som kan ha noen tips som kunne hjulpet meg mon tro?? Jeg har hatt bilen på Morris(bmw verksted i tønsberg) to ganger nå. Bytta hjullagrene bak, pga "klakke"lyd. Verksted var enig med meg ang hjullagrene, så de ble som sagt byttet, MEN..jeg har fortsatt den samme irriterende lyden fra høyre bakhjul. Lyden følger hjulgangen, og er borte når jeg rygger. Jeg er ingen mekaniker, men hører at dette ikke hjulstøy(som mekanikeren på verksted mente det var). Aldri verden:P Da spør jeg bimmers-folket om tips? FYR LØS:) Hører vel egentlig hjemme på teknisk denne her, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Noe med bremser/håndbrekk vil jeg tro. Legg det ut på teknisk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Kan du beskrive klakkelyden? Har en klakkelyd på min bil når jeg kjører over humper men det er vel heller ifra understellet bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvordan kan du være sikker på at det er høyre bakhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Er så si 100% sikker på at det kommer fra hyre bakhjul. Har vært inne for å sjekke om det kunne være noe med håndbrekket tidligere. Det var det heller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Har endelig fått sjekket litt ang problemet med ulyd fra bakhjulet mitt.. Er bekreftet at det er høyre bakhjul. Er et eller annet med bremsene. han som plukka på det var ikke helt sikker på akkurat hva det var, men konstanterte at det var med bremsene å gjøre. Et skritt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå