torlie Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Jeg kjøpte mine CSL felger fra Modbargains i USA. Kom på $1400 inkludert frakt, uten moms. Dekk kommer selvfølgelig utenom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Blei en heilt anna bil med nye felger! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Ja, blei igrunn det Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Splitterne levert til lakk... Endelig Ferdig i slutten av uka, så da får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Se der ja må bare få av de søte klistremerkene på kanalen nå, så blir den enda cleanere får håpe splitterne blir bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Hehe. Må reklamere litt vet du. Haha. Ja, håper det blir ok til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Da var senkeskålene montert også gitt. Takk til min gode venn Richard, for hjelpen. Kommer vel noen bilder etterhvert. Er ikke så mye forskjell, men skal da være 1cm lavere i nesa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Ble en annen verden med nye felger ja! Monterte senkeskåler på min, men kan ikke se at de senket så mye som de skulle. (10mm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Hehe. Enig der. Men liker å tro at det er såpass. Noe lavere ble det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Ble vel ikke griselav, men noe lavere var det vel.. hehe! Denne bilen er så überlekker! Gjennomført pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 I was there.... And helped! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 I was there.... And helped! 2mMy og Kristian gjorde en veldig bra håndtlanger jobb Må finne på no snart?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Hehe.. er en jobb det også Takk for det Hr. Løken. ///M16 din er ikke dum den heller Hadde vært ålreit å gjort noe annet enn bil snart, ja? Absolutt! Er fornøyd med utseende på bilen nå, men er alltids noe å finne på. Soundrohr neste kanskje? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 jeg burde helt klart få felgene dine litt missunelig bare hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Alt er til salgs Glen Til riktig pris HAHA! Nei gitt.. De blir i mitt eie en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå