///Kristian Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Felgene hentet så veldig bra ut. Tok et lite bilde med Iphone istad. Skal prøve å få lagt det ut etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hva mener folk om oljeskift på automatkassa? Aner ikke om det har vært gjort. Bilen nærmer seg 200000 med stormskritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ikke dumt det, jeg skal ha automatkassa mi på service snart også. Bør vel byttes hver 80.000 km eller noe tror jeg? Men du må regne med at det koster litt, mener broren min betalte rundt 4 lapper for en slik service hos stenshagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Det er såpass ja. Kanskje ikke så dumt da, med tanke på at min har gått 196. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ser ut som det blir en tlf til kepler i morgen. Har nesten bestemt meg for det Blir evt ang soting av ruter Fått vasket litt idag. Det trengtes etter at jeg var edru, og sjåfør på nyttårsaften Bilen var rett og slett bedriten!! Skal se om jeg får lagt inn noen bilder snart. Dårlig med bildeupdates på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Desverre dårlige bilder. Iphone. Som jeg sa..Dårlige bilder. Får prøve å få til noen bedre i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Bare å få bytta olja på automaten. Min "raste" (dvs begynte å slure) på 205K. Kjipt med 4-trinns automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Er vell ikkeno å spare på det, de få kr for å forlenge levetiden med mange tusen km Fikk automatkasse havari på gamle passaten min, der var det 3 trinn's manuell en periode Var bare en el feil det da, fartsmåler føler i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Vil veldig gjerne se bilder av BMWer med solfilm (35%)!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Er vell ikkeno å spare på det, de få kr for å forlenge levetiden med mange tusen km Fikk automatkasse havari på gamle passaten min, der var det 3 trinn's manuell en periode Var bare en el feil det da, fartsmåler føler i kassa. sant sant. Patrick skal bytte så fort han har tid. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Vil veldig gjerne se bilder av BMWer med solfilm (35%)!! bmw og jaggu sneik det seg inn en audi og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Se der ja, Tommy Har trua på at det kommer til å bli bra. ..idag paia den ene AE-ringen gitt. Dura rett inn til biltema for å høre om de hadde reserver liggende. Det hadde de, men de måtte ha den gamle i pant. Gadd ikke stå ute i snøvær å fikle med det idag, så får ta det til fredag. Fikk han til å holde av en ring til meg hvertfall Så får vi se om det blir liv i ringen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Hvis du tar på deg jobben kan du få ringene jeg har på bilen min bare jeg slipper å fjerne de selv da har du mange reserve helt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hvis du tar på deg jobben kan du få ringene jeg har på bilen min bare jeg slipper å fjerne de selv da har du mange reserve helt gratis Fikk fikset det idag Var rett å slett kontakten som hadde takket for seg. Men hvis du ikke skal ha de, så er det bare å si ifra ja. kan være kjekt å ha reserver =p Ikke akkurat evigvarende de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Noen nye bilder idag igjen. Var så flott vær, så måtte nesten ta noen bilder da bilen var relativt ren Hehe.. Gleder meg rått til å få sota rutene Da mangler bare sol og tørre veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå