Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Ikke dumt det, jeg skal ha automatkassa mi på service snart også. Bør vel byttes hver 80.000 km eller noe tror jeg? Men du må regne med at det koster litt, mener broren min betalte rundt 4 lapper for en slik service hos stenshagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir en tlf til kepler i morgen. Har nesten bestemt meg for det :lol:

Blir evt ang soting av ruter 8)

Fått vasket litt idag. Det trengtes etter at jeg var edru, og sjåfør på nyttårsaften :lol: Bilen var rett og slett bedriten!!

Skal se om jeg får lagt inn noen bilder snart. Dårlig med bildeupdates på en stund... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell ikkeno å spare på det, de få kr for å forlenge levetiden med mange tusen km :)

Fikk automatkasse havari på gamle passaten min, der var det 3 trinn's manuell en periode :P

Var bare en el feil det da, fartsmåler føler i kassa.

sant sant. Patrick skal bytte så fort han har tid. Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, Tommy 8) Har trua på at det kommer til å bli bra.

..idag paia den ene AE-ringen gitt. Dura rett inn til biltema for å høre om de hadde reserver liggende. Det hadde de, men de måtte ha den gamle i pant. Gadd ikke stå ute i snøvær å fikle med det idag, så får ta det til fredag. Fikk han til å holde av en ring til meg hvertfall :wink: Så får vi se om det blir liv i ringen igjen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar på deg jobben kan du få ringene jeg har på bilen min :) bare jeg slipper å fjerne de selv :P da har du mange reserve helt gratis :)

Fikk fikset det idag :wink:

Var rett å slett kontakten som hadde takket for seg. Men hvis du ikke skal ha de, så er det bare å si ifra ja. kan være kjekt å ha reserver =p Ikke akkurat evigvarende de der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...