RemiE39 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Nye bilder idag Med Doff.E46 Tårnstiver fra Schmiedmann Mer bilder.. Imorgen blir det forhåpentligvis en runde med meguiars ...og flere bilder Hvor er disse bildene tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 På toppen av parkeringshuset ved sykehuset i tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Fine bilder og biler. Forøvrig skikkelig kule felger på Doff sin Er gutten fornøyd med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Takk takk. Såvidt jeg vet, så er han fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Ble en shinings av bilen idag igjen. Holdt på ute i go`været fra idag tidlig, til cirkus klokka ti ikveld. Deilig Bilen har blitt vasket, clayet, polert og vokset. Veldig fornøyd med resultatet idag Desverre ingen bilder foreløpig, da det ble mørkt før jeg var ferdig.. Fikk også renset K&N filteret idag. Alt i alt, en knalldag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Liten update igjen.. Prøvd Nxt tech wax 2.0 for første gang idag. Meget fornøyd Ble også noen bilder idag Sammen med Doff.E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 detta blei det resultat av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Fortsatt pent Doff må mekke tråd om sin da. Nå som han har så rå felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 jeg har en 9,5x19 CSL replica felg ifra GS til 3 serie liggende...litt kantkjørt helt ytterst. Ellers som NY. kun kjørt ett par hundre mil Selges for 1000,-....disse får du ikke tak i og kan være greit å ha en reserve osv...PM om du vil kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Fortsatt pent Doff må mekke tråd om sin da. Nå som han har så rå felger Det er tråd om den bilen allerede Er en stund siden han ordna seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Nye innstegslister kjøpt. Skal se om jeg får satt de på senere idag Litt spent på å se hvordan det blir.. Handlet meg fotstøtte i alu også, som vil bli montert fortløpende Samme som pedalene mine. Med Schmiedmann logo på. Ellers lite nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Noen som vet om en "leppe" som kan monteres under slpitterne mine? Kunne tenkt meg noe mer foran der Skrik ut om noen har forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå