///Kristian Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Du skal kjøpe løse ringer på Biltema.Enkelt og greit! hehe.. Faktisk vært inne på sida t tema nå. 499,- Blir nok en fin oppgradering av looken på sedanen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Finnes også enkle DIY's på montering! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Idag tok jeg turen å kjøpte nytt luft- og kupefilter. Tenkte det var en fin ting å gjøre på en lørdagsmorgen. Kjøpt hos Bilxtra: Så absolutt ut til at det var greit å bytte ut begge filterene:P Samtidig tok jeg en kjapp shining av motorrommet ..også har det skjedd noen endringer med tanke på sterio:D Fornuftig og velbrukt lørdag foreløpig;) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Noen som har lyst til å hjelpe en stakkar med å montere AE ringer? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Dette ser da ut som et KN filter...? og det bør du ikke kaste! Det skal renses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Det stemmer det Dr. Er det. Har ikke kasta det. Merker absolutt ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Noen som vil hjelpe meg med AE ringene jeg har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Har du ikke fått montert AE ringene enda?? hehe.. Richie har iallefall demontert et sett sånne på sin E46, men han er vel på ferie i det store utland tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Har du ikke fått montert AE ringene enda?? hehe.. Richie har iallefall demontert et sett sånne på sin E46, men han er vel på ferie i det store utland tror jeg hehe, nei ikke enda:P Okei, får ta å høre med han da, når han tar turen hjemover igjen Blir det salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Da er det våler i morra Oppmøte, Koppstad, kl 0530 Møt opp hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Noen som vil hjelpe meg med AE ringene jeg har kjøpt? Ta en tur over fjorden, så skal jeg hjelpe deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Noen som vil hjelpe meg med AE ringene jeg har kjøpt? Ta en tur over fjorden, så skal jeg hjelpe deg hehe Kanskje det hadde vært no ja;) Vært borti detta før? Hadde vært lekkert det, hilse på nye likesinnede er alltid trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Richie har iallefall demontert et sett sånne på sin E46, men han er vel på ferie i det store utland tror jeg Nå er jeg hjemme igjen Noe jeg kan stå til tjeneste med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Nå er jeg hjemme igjen Noe jeg kan stå til tjeneste med? Jepp det er det! BLI MED PÅ VÅLER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Haha! Steffan da...du klarer ALDRI i verden å lure med deg Richie på noe banetreff, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå