Richie85 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Pent Kristian!! Du får si fra om bilen skal ned da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Kjempefin bil du har, Kristian! Slipp den litt ned foran så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Er digg å bli god med poleringsmaskin selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Er så godt å høre at dere liker den Varmer et gammlet hjerte. Skal faktisk prøve noen fjærer jeg har liggende her. Litt usikker på hvor mye senk det er, men shit la gå, vi prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Veldig bra. Da ser vi fram til resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 høres ut som du får orden på høyden nå, det liker jeg fyr ut bilde asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ble ok høyde foran, men ubrukelig bak.. Blir nok bestilt justerbart etterhvert. Skal ta et bilde snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Da kommer det noen Iphone-bilder... Hva syns dere? For høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Deilig! men liker fortsatt ikke det pappa-reklame merket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Deilig! men liker fortsatt ikke det pappa-reklame merket ditt Det forsvinner nok snart nå. Blitt så slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Gammel VS ny lenkearm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Ble lavt og fint, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Ble igrunn grei høyde synes jeg, men ble ikke fornøyd bak. Apex fjærene jeg har liggende var høyere enn de som stod på. Så for at jeg skal bli helt fornøyd, så må det justerbart på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Kommer bilde av den siste "oppdateringen" om ikke så lenge. Har lagt på en liten sort stripe øverst i frontruta. Mange vil nok si det er harry, men jeg syns det gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå