///Kristian Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Knallbra! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Pent med AE Er du fornøyd med speila? Lurer på å handle ACS-kopier til min nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 veldig veldig bra Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 veldig veldig bra Kristian! Mange takk Richie. Du har gjort en glimrende jobb hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Pent med AE Er du fornøyd med speila? Lurer på å handle ACS-kopier til min nå Speila er jeg glimrende fornøyd med. Kler bilen utmerket..også er de elektriske:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 En liten update.. glemte blandt lys og instrumenter at jeg også har pynta litt på bremsecalipterene. Hammerlakk. Silver. Ble veldig pent, med tanke på at jeg har veldig "åpne" felger, så gjorde dette susen hehe.. Får vel prøve å legge ut bilde av det også en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 PENT kristian! Nå må vi bare få shina bilene snart! mandag eller tirsdag? kan stå i hallen vettu så skal jeg få opp en tråd om bilen min også, så fort jeg har fått shina og tatt noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 PENT kristian!Nå må vi bare få shina bilene snart! mandag eller tirsdag? kan stå i hallen vettu så skal jeg få opp en tråd om bilen min også, så fort jeg har fått shina og tatt noen skikkelige bilder Se der ja sjef:) Kommet på plass du også. Velkomme ntil bimmers hehe.. Ja, hadde vært moro:D Bare å si ifra til meg så er jeg med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Idag har det vært atter en shinings:D hehe.. Stått inne å kosa med bilen i hele ettermiddag:P Får håpe det kommer fram noen bilder snart.. Veldig fornøyd med hvordan bilen er blitt. Alt fungerer bra om dagen, så kommer vel no skikkelig dritt snart... Blir vel vinterhjul neste... Spent på hvordan de blir på bilen da de er uprøvd:p Spent på hvordan det blir... Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fin bimmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fin bimmer:) Mange takk for det:) Gjør mitt beste. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Her kommer et lite bilde fra tirsdagens shinings av bilen, med ///Joakim hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Du likte det bilde ja! =P dårlig fokus på deg da men... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Du likte det bilde ja! =P dårlig fokus på deg da men... hehe Er ikke meg som skal være i fokus:P hehe.. Var det ikke flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ny update igjen her ja.. Vinterhjula er på plass. Spacerne er av, og 16" er på. Litt forandring vil jeg si det ble. Hadde aldri prøvd felgene på bilen før, så var litt moro selvom de var veldig små i forhold. Alt i alt, så blei jeg fornøyd:D Bedre å kjøre på gitt.. Slenger ut noen bilder: Før: Etter: Hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå