Armanic Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Det får vi se på Jonas :- ) Får vell til noe ! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Får si i fra en kveld du har tid, så stille jeg opp Er minst to bimmers E34`er i byen, sku hatt med de og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Jepp :- ) Det er meg, og en til jeg kjenner :- ) Begge er 520 ^^ Hans er Automat og min er manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Gunstad og Jonas vant : ) Flere vinnere ! Så blir alle glade Felger Eivind? Har ikke noen felger jeg, har jo mine stålfelger. Blir vell 19" GS Magic til vinteren : ) Hellakkering i vinter blir det også :- ) Mye som skal lakkes i vinter ! leste litt feil du ville ha rondell 18" du tar vel heile jobben sjølv rekner eg med, rekner med at det blir minst like bra som dei kåpene du lakkerte tidligere i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Jepp :- ) Det er meg, og en til jeg kjenner :- ) Begge er 520 ^^ Hans er Automat og min er manuell! Har da 520i jeg å Mathias har ikke lappen da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 leste litt feil du ville ha rondell 18" du tar vel heile jobben sjølv rekner eg med, rekner med at det blir minst like bra som dei kåpene du lakkerte tidligere i år Ja, jeg ville ha det. Men føler at alle har det, Hvorfor ikke splitter nye 19"? Som er lakkert fra før av :- ) Håper det kan bli like bra som de værtfall, blir ikke samme effekten som den da. Det var jo en spesial lakk som jeg miksa sammen. Startet med Alpinhvit så blanda jeg inn perlemor i lakken Lakken blir vell Alpinhvit bare på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Ble bra dette ja. Du mangler å sote chromelistene rundt vinduene ser jeg. Fikk jo høre gromlyden selv her en dag. Pent blir bare bedre og bedre den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Takktakk Kim :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Dette er målet, bortsett ifra at lyktene skal være sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 blir jo dønn bra om du får den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Håper det Torgeir ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Da har jeg fått meg lik eksos som på den bilen jeg linka for to poster siden. Var hos Svendsen å fikk det sveisa av de, kjempe fornøyd med eksosen Bilde kommer senere i dag Har også kjøpt meg en liten spoiler med bremselys, håper den blir bra på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Den bilen er et knall bra utgangspunkt! Rart ka rå felger kan gjøre med ein bil. Stå på videre du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Jepp, det er ikke gjort all verden med den bilen der. Det er jo bare fete felger, ny lakk, nye lykter og senk. Trenger ikke stort mere for å få bilen til å se rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Bilder av spoileren og den nye eksosen Spoileren er av type Hella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå