Armanic Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Jeg og en kompis var ute å tok noen bilder. Dette var et tøft bilde, og du kan se meg på bildet og. Litt tøft ! :- )
Larsinnj Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hvordan fik du til det? Lang lukkertid? Var utrolig tøft!
Armanic Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Ja, 30 sekunder i lukker tid ja. Og en eksternblitz Du ser på bildet at jeg holder den.
Armanic Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 En litt trist nyhet, var sjåfør på noen i går. Så viste seg det at dørtrekkene mine ble ødelagt. De hadde løsnet i limet. Vil nok stoppe meg litt dette, må få taki meg nye. Foreløpig så skal jeg få taki de som satt på i går, og kreve erstattning for dette..
EirikL Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Håper det ordner seg. Kjedelig at folk ikke kan la være å ødelegge ting.
kmv91 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 En litt trist nyhet, var sjåfør på noen i går. Så viste seg det at dørtrekkene mine ble ødelagt. De hadde løsnet i limet. Vil nok stoppe meg litt dette, må få taki meg nye. Foreløpig så skal jeg få taki de som satt på i går, og kreve erstattning for dette.. Hvis de allerede var løsnet i limet så får du jo ikke erstatning for dem, E34 og gammel BMW generelt er kjent for at dør trekkene løsner litt over tid, og kan falle av hvis noen støtter seg på dem, smeller igjen døra for hardt eller lignende.
Armanic Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Dørtrekkene var noe i bilen min som var dønn strøkent. Så nei, de hadde ikke løsnet før den kvelden her.
kmv91 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Dørtrekkene var noe i bilen min som var dønn strøkent. Så nei, de hadde ikke løsnet før den kvelden her. ok, men det skal ganske mye til for at noen klarer å rive istykker dørtrekkene dine, de sitter ganske godt. Enenste muligheten er at de var svekket fra før, dvs at limet var svakt, eller at de har blitt åpnet før for å fikse en defekt dørlås eller noe i den duren.
NeonMuffler Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ja, dette er også et kjent problem på de. men herregud det er ikk verdens undergang, lim de på igjen! klart det er kjipt, men bare å gjøre det beste ut av det;)
Armanic Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Jaja, men er det ikke vanskelig å lime de på igjen da?
Armanic Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Var litt blod osv på setene. Men jeg kjøpte meg Meguiars produkter i går. Funka fjell! Disse produktene ble kjøpt i går;
EirikL Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Blod i bilen? Hvis folk sloss i bilen, hadde jeg sparket dem langflate rett ut i grøfta. Fikk du vekk alt griseriet med de produktene?
JonasD Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Bra Mathias! Mangler bare vask, rubb, polish og voks, fra Meguiars nå da
Armanic Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Blod i bilen? Hvis folk sloss i bilen, hadde jeg sparket dem langflate rett ut i grøfta. Fikk du vekk alt griseriet med de produktene? Nei, han ene hadde slått istykker ei bilrute. Han hadde stoppet en billist som hadde hjolpet han med og lappe sammen sårene. Tydligvis så var det ikke bra nok, og da hadde han tatt litt over alt med sårene hans. Var litt blod osv. Ja Eirik, fikk bort alt. Brukte carpent cleaner så funka det. Bra Mathias!Mangler bare vask, rubb, polish og voks, fra Meguiars nå da Mangler bare det ja Jonas. Mangle Next Generation såpa og da :- ) Men er ikke vits å koste på bilen min en polish med all den rusta som jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå