Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Har nå bestemt meg for å lufte salg av bilen min. Er en 88mod 320i 4dørs som har rullet i overkant av 250.000km i skrivende stund. Er jevnlig byttet olje og filter og bilen har ikke oljeforbruk eller vannforbruk. Har vel fylt etter ca 2.5liter olje på ca 12.000. Oljeskift vil bli utført ganske snart. Turteller er ute av drift. Ellers har bilen: M-tech 2 front M-tech 2hekk M-tech 2 vinge. (nylakkert) E36 M3 look sideskjørt (nylakkert) Rieger infinity-leppe Lyktesenkere Sota DE-lykter fra hella forran Brock B1 8,5x17 rundt om (205.40-17 og 215.40-17) M-tech 1 ratt M-tech interiør, noe slitt førerstol. Senket med supersport dempere og 60mm senk forran og justerbart bak. Xenon-kit i nærlys, 6000k. Bilen er ikke kosmetisk strøken. Helt ærlig skulle frontfanger og bakfanger vært lakkert på nytt. Det lille av rust som er identifisert er to små steder mellom luftehull og rutepakningen forran. Ellers ble kanaler sjekket og innsatt med tynntectyl før sideskjørt ble montert. Legger ved en link der det står om bilen, og bilder fra dagen jeg kjøpte den og til i dag: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90123 Seriøse intr kan evt ringe meg på 909 85 402. Pris: Bud over 45.000.- Pris: Bud over 50.000.- inkluderer m20b25 med grenrør. Bilen står på smøla/ i kristiansund, Møre og Romsdal. Innbytte kan være mulig, men kritteriene er at bilen heter BMW, og har 6 sylindre. Ingen mellomlegg fra min side.. Mvh Jørgen Iversen Lie
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Tok en sjekk på forstilling i dag, og fant ut at ene bærekula ytters mot fjærbein var slitt. Bestillt to nye slik at begge sider blir byttet..
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Oi, glemte det. Men alt over 45.000 blir vurdert.. m20b25 med grenrør kan følge med om prisen blir 50.000 og oppover. Motor selges IKKE utenom.
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 intresert i å bytte i cab? Du har PM.
anders87 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Turteller er ute av drift sier du.. Er det vaieren som har ryki eller er det noe mer som har skjedd? Er interessert i bilen!
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Turteller er ute av drift sier du..Er det vaieren som har ryki eller er det noe mer som har skjedd? Er interessert i bilen! Turtelleren er vel elektronisk, så er ikke sikker på hva som har skjedd. Har drevet å sjekka litt ledninger, men ikke fått fullført alt. I starten så datt den ut litt, å så kom tilbake. Men nå har den vært død en stund. Kan jo også være en mulighet at selve turtelleren er gåen. Skal se om jeg får prøvd ett annet speedometer for å evt utelukke dette. Mulig det blir lite aktivitet her på meg nå frem til søndags ettermiddag grunnet bryllup i helga. Du kan jo evt ta en tlf på meg søndagskvelden, så kan du få nærmere info om det jeg ønsker å fortelle om bilen før det kanskje kan bli noe mer.
316 Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Turteller er ute av drift sier du..Er det vaieren som har ryki eller er det noe mer som har skjedd? Er interessert i bilen! Turtelleren er vel elektronisk, så er ikke sikker på hva som har skjedd. Har drevet å sjekka litt ledninger, men ikke fått fullført alt. I starten så datt den ut litt, å så kom tilbake. Men nå har den vært død en stund. Kan jo også være en mulighet at selve turtelleren er gåen. Skal se om jeg får prøvd ett annet speedometer for å evt utelukke dette. Mulig det blir lite aktivitet her på meg nå frem til søndags ettermiddag grunnet bryllup i helga. Du kan jo evt ta en tlf på meg søndagskvelden, så kan du få nærmere info om det jeg ønsker å fortelle om bilen før det kanskje kan bli noe mer. Det sitter en føler på bakakslingen til turtelleren, speedometeret osv... Sikkert en av disse.
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 går ikke turtelleren på coilen da? må jo ha gnistsignal ..! men speedo`n går nok på bakakslinga ja
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Da kommer noen å ser på bilen i kveld.!!
Anbefalte innlegg