Bjørner Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Kjøpte nettopp selv sportstoler i stoff fra Telemark. Inga problem med postoppkrav/norgespakke. knappe 300,- pr sete fra telemark til lofoten. Ingen tull med transportskader o.l, så ikke vær redd for å sende.
valrun Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Disse er manuelle. Hadde et bud her, men kjøper trakk seg. Kom med nye bud. Bilder skal jeg prøve å få på plass i kveld, holder på med rengjøring av førerstolen nå. Kom med bud, evt hvis du har noe annet til E39 som jeg kan ha lyst på? Mtech fangere kanskje? Sjekk også under setet du har nå, har du gul kontakt er disse plug&play..hvis ikke må det kobles om. (gul kontakt kom rundt -99)
Nytern Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Vanskelig å komme med bud, kom med en ca pris da? Disse hadde gjort seg i brakka mi.
valrun Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 4000? Aner ikke hva disse er verdt Bytter gjerne i noe spennende til E39 også
valrun Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Er det med massasje? Og varme? Som sagt så skal disse selges fordi jeg har kjøpt komfortseter, men er de bedre, så kanskje
jolly Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Byr 2000.- Hjelper i gang , men tar de for 2000.- Frakt med posten koster 303.- hvis du pakker selv. 372.- som postoppkrav og da ordner posten alt. Har fått sendt seter fra en e34 fra Stavanger. Betalte 300.- for det men det var komplett med bakseter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå