Gå til innhold

E30 som sklir på veien! :D

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, mulig det er jeg som begynner å bli gammel og kjedelig. Men har ikke så mye til overs for folk som holder på sånn i trafikken. Synes det hører hjemme på bane, ikke på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mulig det er jeg som begynner å bli gammel og kjedelig. Men har ikke så mye til overs for folk som holder på sånn i trafikken. Synes det hører hjemme på bane, ikke på veien.

Ikke alltid på bane heller tydeligvis ( BMWCCN :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig er det på ingen måte. Det finnes faktisk en god del folk som ønsker å kjøre med riktig ende av bilen først, og det er nok av treff hvor man får kjøre akkurat så bredt man bare greier.

Egentlig burde man bare bygget svære åpne plasser hvor folk kunne fått herjet på, ingen grunn til å gjøre dette på en bane - blir bare tull når folk drar av osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde man bare bygget svære åpne plasser hvor folk kunne fått herjet på, ingen grunn til å gjøre dette på en bane - blir bare tull når folk drar av osv.

slitasje på banen er også verdt å nevne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 på vinteren er så moro.

Det er en ganske forlatt grusvei (med en del hårnåler og liknende) som går opp til noen hytter og greier her i området. Den er det artig å kjøre litt gris på om vinteren. Kjører når det er mørkt, så man lett ser om det kommer biler mot. Eneste risikoen er vel å kjøre ut eller treffe dyr eller folk som går langs veien (uten at jeg noensinne har sett noen som har gått langs den veien selv i dagslys).

Synes selv at dette er litt på grensen til hva som er forsvarlig på offentlig vei, så kjøringen i videoen er ganske godt over grensen. Han har helt klart bedre bilkontroll enn de fleste, men hadde han mistet kontrollen kunne mange kommet til skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke kjøringen var så altfor gal. Veldig enkelt å dosere bilen på slik føre, da man i praksis bare glir på en vannfilm. Verre er det når man treffer "grunne" steder, og det tar tak.

På vinteren er det hysterisk moro, spesielt med riktige dekk på :D:D Da er det bare å finne den bredeste og mest øde veien, og dumpe clutchen i 3 og 4 gir. Har ikke opplevd å hatt det så moro i bil før noengang. Vinter og E30 er sprengstoff.

For de som ikke skjønner hva jeg snakker om... se denne, moroa begynner 0:50 ut i filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...