Gå til innhold

Baksete m int barneseter 523 E39 98

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har problemer med tankmålerene da jeg har indikasjon på 3/4 ved full tank. Funnet en god del poster på det og håper det ikke er bensinpumpen m føler som må byttes.Men før jeg får målt noe så har jeg slete på hver side rett opp på baksetet, men det sitter godt. Er det annen metode for å løsne baksete med barnesete intigrert?Skjulte bolter etc?

Skrevet

Litt off topic, men får man bakseter til E39 med integrerte barneseter?

Om det er likt som på andre så skal det bare være til å trekke opp det man sitter på også er det en skrue på hver side som holder ryggen, de sitter ut mot dørene, deretter må du ta vekk nakkestøttene, drar de bare rett opp, da skal det bare være til å dra ryggen rett opp.

Skrevet

oki, var jo så lett på e36'n. Det er et deksel i forkant av der man sitter, trodde det var noe bolter der, men såg ikke noe.Prøver litt til:-) Barnesete/pute kan jo hende det har et annet navn, men det er to puter du vipper opp så blir det et høyere sete for de små.Nå har det seg sånn at jeg har den modellen som ikke har lagt opp til multifunksjonsratt, så da er det vel den modellen uten avtagbart baksete og :lol:

ur79nx9du2m5djbfrsix.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...