spaix Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 .................................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Nå er vel ikke bilen din akkurat noen røyklegger i utgangspunktet.. men har du feks nyere dekk, eventuelt en grommere dim en han kompisen din så kan jo d være en del av forklaringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Nå er vel ikke bilen din akkurat noen røyklegger i utgangspunktet.. men har du feks nyere dekk, eventuelt en grommere dim en han kompisen din så kan jo d være en del av forklaringen?? kan hende men er begge har på helårs dekk å helt likt merke, mine er til og med mere slitt! han har en org 520i 12v 89, å jeg har en org 520i 12v 90, så er vell ikke så syykt mye forskjell:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 hmm.. kan du ha en clutch som ikke biter like hardt lengre da? dersom den bare dør ut når du prøver å burne. Høres det ut som den slurer eller bare dør den tvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 hmm.. kan du ha en clutch som ikke biter like hardt lengre da? dersom den bare dør ut når du prøver å burne. Høres det ut som den slurer eller bare dør den tvert? nei clutchen er helt fin:) men den dør ikke helt ut men ræva senker seg helt ned, men dekka vill bare ikke gå rundt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 da kan d jo være at bilen til kompisen din rett og slett har hatt et sprekere liv en din bil og dermed går akkurat så mye bedre enn din at den klarer å rive løs. Er nok ingen m20 e34 som burner "lett" likevel du har forresten ikke bagasjen full av tunge subber da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 da kan d jo være at bilen til kompisen din rett og slett har hatt et sprekere liv en din bil og dermed går akkurat så mye bedre enn din at den klarer å rive løs. Er nok ingen m20 e34 som burner "lett" likevel du har forresten ikke bagasjen full av tunge subber da?? har ikke en dritt baki-.- mongo bil as, men altså veit ikke om dette har noe med saken å gjøre men luftmengemåleren min er defekt trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 tja.. Gåen luftmengdemåler vil jeg tru merkes på effekten da motoren ikke vil få optimal blanding. Kan jo være dette som er årsaken. Men på den annen side om du ønsker å bedrive utstrakt burning ville jeg sterkt vurdert anskaffelse av annen og sprekere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 tja.. Gåen luftmengdemåler vil jeg tru merkes på effekten da motoren ikke vil få optimal blanding. Kan jo være dette som er årsaken. Men på den annen side om du ønsker å bedrive utstrakt burning ville jeg sterkt vurdert anskaffelse av annen og sprekere bil ja har tenkt litt på å skifte motor, skifte bil til noe sprekere har jeg ikke penger til, veit ikke helt hva bilen min er verdt jeg? hva trur kanskje du? ikke noe feil i det hele tatt 1 år til eu 2 bitte bitte små overflad rust, de flekkene er så små som tykkelsen på en røyk, hva ville du sakt sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Vanskelig å si.. men e34 med m20 ligger jo ikke veldig høyr i pris desverre D greieste hadde sikkert vært å satt inn en m20 2,5l med 170hk, Skal vel være mer eller mindre plug and play tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Vanskelig å si.. men e34 med m20 ligger jo ikke veldig høyr i pris desverre D greieste hadde sikkert vært å satt inn en m20 2,5l med 170hk, Skal vel være mer eller mindre plug and play tror jeg ja problemet med det er bare at de er dyre:P har liksom ikke 10 tusen her å der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 du har ikke diff sperre på din da? er jo vanskligere og få den til og spinne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 de flekkene er så små som tykkelsen på en røyk, hva ville du sakt sånn ca? Usikker, er det som rullings eller sigaretter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ikke engang burn Jeg mista AKKURAT lappen pga. det. Haha. Leit at politiet tar folk som gjør sånt på ingenmannslandeveier, istedet for å ta andre folk som driver med faenskap og ødelegger ting. Men sånn har'e blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Da får du spare på burningen å pengene en stund å så handle når kontoen tilsier det lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå