spaix Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 . . Vist kompisen din sin bil er så mye lettere å burne med, og du ikke klarer å burne med din, får dere bytte bil å prøve da... Bare sjekke at det ikke er noe gale med deg Synes dette var beste forslaget hittil. Test bilen til kompisen og la han teste din, så finner dere ut om det er personen/teknikken eller bilen det er noe galt med. lurer på hvor jævlig mange ganger jeg skal si dette!!!!!!! har prøvd has sis han har prøvd min 3 andre kompiser har prøvd min!!! DET FUNKER IKKE!!! les før dere skriver ffs!!!!! Hadde du lest innlegget under mitt FØR du begynte å kjefte og smelle så jævlig hadde du sett at en annen allerede har kommentert det du forsøkte å poengtere nå, men på en langt mer sympatisk måte. Så LES FØR DU SKRIVER SELV FFS!!!!! -Og bare fordi du er en sånn hissig liten kødd som nær sagt forlanger at folk leser igjennom 10 sider med over halvparten tull bare så du skal slippe å lese et evnt forslag to ganger håper jeg at du ikke får svar på spørsmålet ditt i det hele tatt. sorry så ikke inlegget før nå, så får nesten beklage for dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Er nok ikke BMW det er noe galt med,rart folk klager på dårlig burning på en bil med 150hk Stakkars bil spør du meg. er en 12v så er nok bare 129hk:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå