E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Jeg ønska meg marsipankake jeg, kjent som bløtkake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, er vell ikke noen diff som bare sperrer fra 2 og oppover!Bare typisk flaks at begge hjula låste seg tuller ikke liksom, 520'en min sperrer ikke på 1 gir når jeg legger den ut, men når jeg legger den ut i 2 gir går begge hjula:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, er vell ikke noen diff som bare sperrer fra 2 og oppover!Bare typisk flaks at begge hjula låste seg tuller ikke liksom, 520'en min sperrer ikke på 1 gir når jeg legger den ut, men når jeg legger den ut i 2 gir går begge hjula:) Som jeg sa tidligere, typisk flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, er vell ikke noen diff som bare sperrer fra 2 og oppover!Bare typisk flaks at begge hjula låste seg tuller ikke liksom, 520'en min sperrer ikke på 1 gir når jeg legger den ut, men når jeg legger den ut i 2 gir går begge hjula:) Som jeg sa tidligere, typisk flaks okay, veit du hva som er org sperre på 520 i? hvor mange % liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Vent litt her nå! HALLLLLLLLLLO! E34 GUTTA!! ja, jo det er vell ikke noe sperre der i det hele tatt regner jeg med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Vent litt her nå!HALLLLLLLLLLO! E34 GUTTA!! ja, jo det er vell ikke noe sperre der i det hele tatt regner jeg med ? sprere på den trur jeg, for jeg jekka den opp i stad å satt den i 1 gir å spinte på hjula å begge gikk samme vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Okei, så nå påstår du at det faktisk sperrer på første gir og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, er vell ikke noen diff som bare sperrer fra 2 og oppover!Bare typisk flaks at begge hjula låste seg tuller ikke liksom, 520'en min sperrer ikke på 1 gir når jeg legger den ut, men når jeg legger den ut i 2 gir går begge hjula:) Som jeg sa tidligere, typisk flaks okay, veit du hva som er org sperre på 520 i? hvor mange % liksom? Akkurat like mange % som på min..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Okei, så nå påstår du at det faktisk sperrer på første gir og ? skulle stå i gir ikke 1, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hehe, er vell ikke noen diff som bare sperrer fra 2 og oppover!Bare typisk flaks at begge hjula låste seg tuller ikke liksom, 520'en min sperrer ikke på 1 gir når jeg legger den ut, men når jeg legger den ut i 2 gir går begge hjula:) Som jeg sa tidligere, typisk flaks okay, veit du hva som er org sperre på 520 i? hvor mange % liksom? å på din er det? Akkurat like mange % som på min..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er vell mest sannsynlig at begge hjula dro, siden ingen av de hadde noe motstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er vell mest sannsynlig at begge hjula dro, siden ingen av de hadde noe motstand! men hvorfor vill den ikke børne på grus engang:S??? men når jeg slipper bremsen så børner den, men ikke når jeg skal ta stillestånde med brems, hvis du skjønner-.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 å på din er det? 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Det er vell mest sannsynlig at begge hjula dro, siden ingen av de hadde noe motstand! men hvorfor vill den ikke børne på grus engang:S??? men når jeg slipper bremsen så børner den, men ikke når jeg skal ta stillestånde med brems, hvis du skjønner-.- Hvorfor ? Helt ærlig, en eller flere av disse svarene: Du gjør noe feil! For lite gamp! For gode bremser! Motor feil! Bra/dårlig gummi! Alle de er med på og avgjøre det! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 å på din er det? 0 en hvorfor kommer det 2 striper når jeg legger den ut da? 2 svarte striper! kommer ikke 2 striper hvis man ikke har sperre vettu da blir det bare 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå