Gå til innhold

. .

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

....grunnen til at du ikke klarer å spinne stillestående er at du trykker bremsen i bunn før du har rivd løs bakhjula!

prøv først å riv løs bakhjula, får så å trykke inn bremsen forsiktig!....

Jeg slenger meg på denne teorien. Ta en kveld på grusen uten noen tillskuere og øv deg en liten time så kommer det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....grunnen til at du ikke klarer å spinne stillestående er at du trykker bremsen i bunn før du har rivd løs bakhjula!

prøv først å riv løs bakhjula, får så å trykke inn bremsen forsiktig!....

Jeg slenger meg på denne teorien. Ta en kveld på grusen uten noen tillskuere og øv deg en liten time så kommer det nok.

har prøvd å prøvd dem vill bare ikke slippe:S men som en fyr sa istad for jeg trur jeg har dårlig bremser forran å da bremser den vell mere på bakhjula eller noe da:) så da får jeg prøve å skifte de først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan klarte du å snurre på hjula når du satte den i 1.giret? startet du bilen kansje? :P

er det dizze dagen i dag eller? sidenm nesten alle skal hakke på meg å være frekke? skrive feil ok?!?!?!? SKAL stå fri er ikke så vanskelig å tenke litt sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn fram ei vannpumpetang og legg deg under bilen å klem bremserørene bak flate. Spinner den ikke da trenger du mer effekt ;)

Eller bare slipp opp bremsen litt så den ikke stopper bakhjula dine. Lykke til :D

hva gjør jeg hvis jeg skal ha bremser igjen da:P? klemmer dem opp igjenn:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...